Keleivių vežimas geležinkeliais


Lietuvos gelezinkeliai keleiviu vezimas. Keleivių vežimas geležinkelio transportu. Keleiviu vezimas referatas. Keleivių pervezimas geležinkeliais. Lietuvos gelezinkeliai keleiviu pervezimas. Keleivių vežimo ypatumai geležinkeliu. Keleiviu vezimas lietuvos gelezinkeliais. Keleiviu vezimas traukiniais lietuvoje. Keleiviu vezimas geležinkeliu. Keleiviu pervezimas gelezinkeliu.

Transporto referatas. Keleivių vežimas geležinkeliais. Įvadas. Keleivių vežimų geležinkeliais tyrimų svarba. Keleivių vežimo planavimas. Transporto priemonių darbo planavimas. Keleivinis parkas. Keleivinio parko duomenys. Dyzeliniai lokomotyvai. Keleiviniai vagonai. Dyzeliniai traukiniai. Elektriniai traukiniai. Vagonų parko atnaujinimas. Automotrisos. Keleivių riedmenų parko valdymo tobulinimas. Tarifai. Keleivių vežimų geležinkeliais plėtra. Greitojo vietinio susisiekimo plėtra. Kombinuotojo transporto grandinės organizavimas. Bilietu sistemos tobulinimas. Supergreitųjų geležinkelių diegimo Lietuvoje perspektyvos. Literatūra.


Svarbiausias AB Lietuvos geležinkeliai tikslas-pateikti klientui gerą paslaugą, kad jis noriai rinktųsi kelionę traukiniu, o ne automobiliu. Manau jog tai padaryti įmanoma. Juk komfortu traukinys gali nurungti bet kurias kitas transporto priemones. Traukinėje keleiviai gali laisvai judėti, jiems galima pasiūlyti įvairiausių paslaugų – maitinimą, gėrimus, norintieji gali įsijungti kompiuterį. Kiek įmanoma įmone stengiasi gerinti keleivių aptarnavimą, keleiviams traukiniuose sukurti kuo patogesnes sąlygas. Elektriniuose traukiniuose atnaujinamas interjeras – keičiamos vagonų grindys, lubos, sėdynės. Skelbiami konkursai trims elektriniams traukiniams modernizuoti, šiuolaikiškomis bus pakeistos vaizdinės bei garsinės informacijos priemonės. 2001 m. AB Lietuvos geležinkeliai keleivių vežimo valdybos paslaugomis naudojosi 7,7 mln. Keleivių, šiuo metu keleiviniai traukiniai važiuoja 210 maršrutų, Lietuvos traukiniais vežta 36% keleivių kai to tarpu automobiliais vežta 55% keleivių, manau kad ateityje keleivių pervežimas AB Lietuvos geležinkeliai turėtu ženkliai padidėti,kad keleivių vežimų veikla atitiktų europos sąjungos reikalavimus, 2000 m. Pradėta reorganizuoti bendrovę AB Lietuvos geležinkeliai . Jos valdymas bus decentralizuotas, susikurs savarankiškai rinkos sąlygomis dirbančios geležinkelių įmonės. Kadangi šiuo metu nuostolinga keleivių vežimo veikla finansuojama iš krovinių vežimo pelno, savarankiška keleivių vežimo įmonė neteks šio finansavimo šaltinio ir negalės toliau vykdyti veiklos. Ši situacija tiesiogiai atsilieps ir infrastruktūrą eksploatuojančių įmonių finansinei būklei. Neišsprendus šios veiklos finansavimo klausimo, Lietuvos gyventojai neteks galimybės susisiekti geležinkelių transportų.

Tad būtina nedelsiant pereiti prie vietinių keleivių vežimų geležinkeliais paslaugos pirkimo, sudarant komercinę sutarti tarp valstybės ir paslaugos teikėjo. Būtina ištirti visus vietinius geležinkelių maršrutus, apimant visus reisus, ir nustatyti, kiek ir kokių maršrutų reikia Lietuvos respublikai. Toliau turi būti skelbiamas maršrutų aptarnavimo konkursas ir su jo nugalėtojais sudaromas sutartys. Vežėjai įsipareigotų vežti keleivius nustatytais maršrutais ir reisais atitinkamo dydžio traukiniais, o valstybė iš dalies finansuotų šiuos vežimus. Taip pat būtina ištirti ir ekonomiškai įvertinti maršrutus geležinkelio transportu ir tik tada skelbti konkursus.

Per 1965-2000 m. Laikotarpį Lietuvos geležinkelių transportu pervežtų keleivių skaičius bei keleivių apyvarta kito įvairiai: iki 1990 m.

  • Transportas Referatai
  • 2010 m.
  • 19 puslapių (6590 žodžių)
  • Universitetas
  • Transporto referatai
  • Microsoft Word 44 KB
  • Keleivių vežimas geležinkeliais
    10 - 1 balsai (-ų)
Keleivių vežimas geležinkeliais. (2010 m. Kovo 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/keleiviu-vezimas-gelezinkeliais.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 19:50