Keleivių vežimo įmonės pervežimų veiklos analizė "Vilniaus rajono autobusų parkas"


Transporto analizė. Įvadas. Sį „Vilniaus rajono autobusų parkas“. Nemenčinės miesto gyventojų visuomeninio transporto vertinimas. Tyrimo rezultatai. Išvados ir rekomendacijos. Literatūra.


Temos aktualumas. Šią dieną daugelis žmonių neapsieina be visuomeninio transporto paslaugų, taipogi ir Nemenčinės mieste visuomeninis transportas vaidina svarbų vaidmenį gyventojų gyvenime.

Remiantis patirtimi ir Nemenčinės gyventojų nuomone, Vilniaus rajono autobusų parkas yra mažai tyrinėtas, kadangi niekada nebuvo vykdomi jokie tyrimai, kurie padėtų įvertinti jų teikiamų paslaugų kokybę, todėl buvo nuspręsta ištirti Nemenčinės miesto autobusų parko paslaugas, tam kad nustatyti, ar Nemenčinės gyventojai yra patenkinti sudarytais jų autobusų tvarkaraščiais. Taipogi šiuo tyrimu bus pirmą kartą apibendrinta mažiau analizuota problema.

Praktinė darbo reikšmė. Šis tyrimas yra labai naudingas Vilniaus rajono autobusų parkui ir galėtų būti panaudotas jų paslaugų tobulinimui bei problemų sprendimui, kadangi šiame darbe yra plačiai apžvelgta viena iš svarbiausiu jų problemų.

Šiam tyrimui atlikti buvo panaudotas populiariausias ir plačiausiai taikomas kokybinis tyrimo metodas – apklausa. Pasirinkome būtent šį metodą, nes taikant jį galima per trumpą laiką ir mažomis lėšų sąnaudomis apklausti daug respondentų. [2] Vartotojams apklausti buvo parengta internetinė anketa. Atsakyti į šią anketą galima buvo per šią prieigą

Tyrimo objektas. Nemenčinės miesto autobusų tvarkaraščiai.

Tyrimo problema. Vilniaus rajono gyventojai nepatenkinti autobusų parko tvarkaraščiais, maršrutu Nemenčinė – Vilnius.

Tyrimo tikslas. Išnagrinėti miesto gyventojų nuomonę apie sudarytą autobusų tvarkaraštį maršrutu Nemenčinė – Vilnius.

Taipogi įmonė užsiima autobusų nuomą.

Tam, kad įvertinti Vilniaus rajono autobusų parko teikiamas paslaugas bei nustatyti įmonės problemas, buvo sukurta anketinė apklausa.

Atstumas iš Nemenčinės iki Vilniaus sudaro 15 km., vieno bilieto kaina autobusu į vieną pusę yra 1,07 eur., studentams ir pensininkams yra taikoma 50% nuolaida bilietams, o tam, kad nuvykti automobiliu į Vilnių reikia maždaug 3 litrų kuro, vieno litro kuro kaina yra maždaug 1,11 eur., todėl akivaizdžiai išlaidos kelionei automobiliu yra žymiai didesnės negu visuomeniniu transportu. Dėl to galima teigti, kad Nemenčinės gyventojai linkę labiau naudotis visuomeninių transportų keliaujant į Vilnių, negu nuosavų automobilių.

Į šį klausimą respondentai atsakė įvairiai. 24 respondentai į šį klausimą atsakė, kad keliauja į mokymosi įstaigas, galima teigti, jog šį atsakymo variantą pasirinko studentai ir mokiniai, 17 respondentų pasirinko atsakymo variantą – asmeninias reikalais ir 13 respondentų - į darbą.

Pagal amžių į šią anketą atsakė daugiausiai žmonės, kuriems yra nuo 18 iki 25 metų, todėl ir kelionės tikslas į mokimosį įstaigas sudarė didesnę dalį atsakymų, nes studentai ir mokiniai kaip tik priklauso šiai amžiaus grupei. Asmeniniais reikalais į Vilnių manyčiau važiuoja tie, pas ką darbas yra ne Vilniuje ir ten ne studijuoja, o keliauja galbūt į gydymo įstaigas, pramogauti arba kitais reikalais.

Tyrimo rezultatai rodo, kad tik 7% respondentų nesinaudoja visuomeniniu transportu, o 93% respondentų naudojasi. Bet ne visi 93% žmonių naudojasi autobusų parko paslaugomis vienodai, 40 žmoniu galima sakyt dažnai važinėja (25 žm. kiekvieną dieną + 15 žm. kelis kartus per savaitę), likę 13 žmonių rečiau.

  • Transportas Analizės
  • 2015 m.
  • 17 puslapių (2800 žodžių)
  • Kolegija
  • Transporto analizės
  • Microsoft Word 543 KB
  • Keleivių vežimo įmonės pervežimų veiklos analizė "Vilniaus rajono autobusų parkas"
    10 - 8 balsai (-ų)
Keleivių vežimo įmonės pervežimų veiklos analizė "Vilniaus rajono autobusų parkas". (2015 m. Balandžio 29 d.). http://www.mokslobaze.lt/keleiviu-vezimo-imones-pervezimu-veiklos-analize-vilniaus-rajono-autobusu-parkas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 00:27