Keleivių vežimo miesto maršruto analizė


Transporto kursinis darbas. Įvadas. Viešojo transporto vaidmuo miesto transporto sistemoje. Šiaulių viešojo transporto sistemos organizavimas. Lietuvos Respublikos transporto sistema ir jos plėtros prognozės. – ojo maršruto keleivių srauto tyrimas ir analizė. Uab „Busturas“ charakteristika. Transporto priemonių parinkimas darbui maršrute. Transporto priemonės charakteristika. Šiaulių miesto autobusų parko apibūdinimas. Keleivių srautų tyrimo duomenų analizė. Keleivių srauto tyrimo metodika. Keleivių vežimas autobusų parkų autobusais. Keleivių vežimo ekonominis vertinimas. Išvados. Literatūra ir informaciniai šaltiniai.


Kursinio darbo tikslas: atlikti keleivių vežimo autobuso maršruto Nr. 3 „GEGUŽIŲ žiedas – KURŠĖNKELIO žiedas“ analizę.

Darbo uždaviniai:

1. Apibudinti viešojo transporto vaidmenį miesto transporto sistemoje.

2. Išanalizuoti Nr. 3 „GEGUŽIŲ žiedas – KURŠĖNKELIO žiedas“ maršruto organizavimą.

3. Pagrįsti transporto priemonės pasirinkimą darbui maršrute.

4. Išanalizuoti keleivių srauto tyrimo duomenis ir įvertinti.

Darbo ataskaitos apibūdinimas:3 – jo maršruto analizė buvo vykdoma trečiadienį ir penktadienį tris kartus per dienomis.

1.UAB „Busturas“ teikia keleivių vežimo ir aptarnavimo paslaugas autobusais miesto, priemiestiniais bei tolimojo susisiekimo ir tarptautiniais maršrutais. Įmonė aptarnauja viešojo transporto sistemą Šiaulių mieste bei tarpmiestinį susisiekimą visoje Lietuvoje.

2.Maršruto trasa prasideda Gegužių žiede tęsiasi iki Kuršėnkelio žiede ir atgal iki Gegužių žiedo. Maršrute autobusai pradeda važinėti nuo 5.30 valandos iki 23.00 valandos. Maršrutas yra žiedinio tipo, kuriame yra 31 stotelė, keturiolika iš jų yra stiklinės būdelės ir viena mūrinė, o kitos likusios neturi jokios pastogės nuo lietaus ar vėjo, stovi tik maršruto grafikų stulpai. Maršrutas prasideda ir baigiasi Gegužių žiede, per visą kelione autobusas važiuoja S. Dariaus ir S. Girėno, Statybininku, Tilžės, Aušros alėja, S. Daukanto, Vytauto, Gumbinės gatves. Maršrutas trunka apie vieną valandą.

3.Transporto priemonės, „mažieji“ autobusai, kurie naudojami maršrute yra vidutinės norminės talpos, nes šio maršruto keleivių skaičius nėra toks didelis.

4.3 maršruto einančio per miesto centrą ir miegamuosius rajonus, keleivių srautas padidėja miesto centre, nes jungiasi su kitais maršrutais ir palaipsniui mažėja pradinėse ir galinėse stotelėse.

Keleivių vežimo miesto maršruto analizė. (2015 m. Kovo 01 d.). http://www.mokslobaze.lt/keleiviu-vezimo-miesto-marsruto-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 06:33