Keleivių vežimo organizavimas tarptautiniais maršrutais kursinis darbas


Transporto kursinis darbas.

Anotacija. Įvadas. Aprašomoji dalis. Verslo kelionės organizavimo aprašymas. Kelionės reguliariu reisu organizavimas. Transporto priemonės ir keliavimo būdo parinkimas važiuojant reguliariais reisais. Tarptautinio maršruto aprašymas. Vežimo organizavimas kelių transportu užsakomuoju reisu. Transporto priemonės aprašymas. Laikas maršrute. Vairuotojų darbo ir poilsio planas. Reiso laikas. Kelionės dokumentai. Vairuotojų darbo užmokestis. Kuro ir tepalų sąnaudos. Kitos išlaidos. Išlaidos draudimui. Planuojamos užsakomojo reiso pajamos ir kaina. Išvados. Naudotos literatūros sąrašas. Priedai.


Darbo tikslas: yra kelionės planavimas maršrutu Vokietija (Berlynas) – Latvija (Ryga) – Lietuva (Kernavė), kai jo pradinė dalis įveikiama reguliariu reisu, o likusioji užsakomuoju.

Šiame darbe buvo organizuojama kelionė iš Berlyno (Vokietija) per Ryga (Latvija) į Kernave (Lietuva). Pirmoji kelionės dalis vykdoma reguliariuoji reisu, o likusioji dalis užsakomuoju reisu ir keleiviai vežami autobusu. Atlikus SSGG analizę buvo nustatyta, kad tinkamiausia transport priemonė reguliariu reisu yra oro transportas.

Antroji maršruto dalis vykdoma užsakomuoju reisu, jam buvo pasirinktas UAB „Tolima kelionė“ autobusų nuomos paslaugą. Keliauja 30 keleiviai ir pasirinktas autobusas Neoplan N 1217 HDC440 kurio talpa yra 47 vietos.

Bendras laikas maršrute 9h. Keleiviai iš Vokietijos išvyko 2016 balandžio 11 dieną 10:10 ryto, Ryga pasiekė 12:50, kur laukė užsakomojo reiso autobusas, keleiviai pasiekė Kernavę 2016 baladžio 11d, 16:36 val.

Bendra kaina vienam keleiviui 21,68 Eurai

Temos aktualumas. Keleivių vežimas yra labai atsakingas darbas. Tokios kelionės planavimas, reikalauja atitinkamų įgudžių tarptautinių maršrutų suvokime ir analizavime. Būtent toks ir yra šis darbas. Reikalaujantis ne tik surasti kelionės tikslą. Bet ir paskaičiuoti ir išanalizuoti kokia bus visos kelionės tarptautiniu maršrutu kaina.

Praktinė darbo reikšmė. Šio darbo praktinė reikšmė – atlikus reikiamus skaičiavimus, nurodyti, kokia geriausia kelionės priemonė reguliariu reisu iš atitinkamai pasirinkto taško.

Darbo objektas. Keleivių vežimas tarptautiniais maršrutais

Darbo uždaviniai:

Taikant SSGG analizės metodą parinkti geriausią susisiekimo būdą kelionei nuo taško A iki B;

Parengti užsakomojo reiso maršrutą ir išanalizuoti jo žemėlapius ir kelius;

Kelionė organizuojama kompanijos „Y“ esančios užsienio valstybėje užsakymu. Kelionė darbo tikslais: konferencija. Organizatorius turistinė kompanija „X“, kurios darbo grupėje yra atsakingi už transporto organizavimą.

Numatyta kelionė organizuojama iš Berlyno (Vokietija) .

Vokietija (Berlynas) –B) Latvija (Ryga)- C) Lietuva (Kernavė)

Keleiviai vyksta iš punkto A(Vokietija, Berlynas) į punktą B(Latvija, Ryga);

Keleiviai iš punkto B į punktą C (Lietuva, Kernavė) gabenami užsakomojo reiso autobusu;

Autobusas iš punkto D (Taikos g. 56, Vilnius) atvyksta paimti keleivių į punktą B (Latvija, Rygos oro uostas)

Autobusas iš punkto C (Lietuva, Kernavė) grįžta be keileivių į punktą D (Taikos g. 56, Vilnius)

Transporto priemonių judėjimo schema pateikta 1 paveikslėlyje.

Keliu transportas – svarbiausia automobilių transporto savybė ir pranašumas – manevringumas, galimybė vežti keleivius „nuo durų iki durų“. Ganetinai greitą transporto rūšys. Vieno automobilio sustojimas neturi įtakos kitiems, pastarieji greitai apvažiuoja sustojusį automobilį arba nukrypsta į lygiagrečius maršrutus. Manevringumas taip pat užtikrina galimybę praleisti daugelio tipo automobilius. Privalumai – nemokamas internetas, elektros lizdai, pigi transporto rūšys. Autotransporto trūkumai - kai atstumai viršija 325 km, transportavimas geležinkeliais tampa greitesnis ir pigesnis; transporto kamščiai miestuose paverčia automobilius lėtomis ir neefektyviomis transporto priemonėmis; kelių transportas labiau teršia aplinką nei traukiniai ar laivai.

Mūsų pasirinkta transporto priemonė yra oro transportas. Mes pasirinkome oro transporto priemonė, nes ji yra greičiausia ir nepriklauso nuo geografinių sąlygų. Išvykstame iš Berlyno oro uosto Balandžio 11d. 10:10 val., tada atvykstame į Rygos oro uosta 12:50 val. Iš Rygos oro uosto mus pasims užsakomasis autobusas „Tolima kelionė“ kompanijos.

Važiuoti Livonijos g. ir A8 link A5 Olaines pagasts, Latvija. Išvažiuoti per A8 . atkarpa - 73,8 km, greitis 90 km/h. Maršruto schema pav 6.

Toliau važiuoti A5. Važiuoti P132 ir Stipieku celš link P133 Lidosta „Riga“ . atkarpa - 21,0km. Greitis svyruoja nuo 90 km/h iki 50 km/h. Maršruto schema pav 7.

  • Transportas Kursiniai darbai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 35 puslapiai (3837 žodžiai)
  • Kolegija
  • Transporto kursiniai darbai
  • Microsoft Word 1645 KB
  • Keleivių vežimo organizavimas tarptautiniais maršrutais kursinis darbas
    10 - 10 balsai (-ų)
Keleivių vežimo organizavimas tarptautiniais maršrutais kursinis darbas. (2016 m. Birželio 02 d.). http://www.mokslobaze.lt/keleiviu-vezimo-organizavimas-tarptautiniais-marsrutais-kursinis-darbas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 08:05