Keleivių vežimo organizavimas tarptautiniais maršrutais


Logistikos kursinis darbas.

Verslo kelionės organizavimo aprašymas. Kelionės reguliariu reisu organizavimas. Transporto priemonės ir keliavimo būdo parinkimas važiuojant reguliariais reisais. Tarptautinio maršruto aprašymas. Vežimo organizvimas kelių transportu užsakomuoju reisu. Transporto priemonės aprašymas. Maršruto aprašymas vykdant užsakomąjį reisą. Laikas maršrute. Vairuotojų darbo ir poilsio planas. Kelionės dokumentai. Vairuotojų darbo užmokestis. Kuro ir tepalų sąnaudos. Kitos išlaidos. Planuojamos užsakomojo reiso pajamos ir kaina. Išvados. Naudotos literatūros sąrašas. Priedai.


Darbo tikslas: yra kelionės planavimas maršrutu Švedija (Stokholmas) – Lietuva (Vilnius) – Lenkija (Balstogė), kai jo pradinė dalis įveikiama reguliariu reisu, o likusioji užsakomuoju.

Šiame darbe buvo organizuojama kelionė iš Stokholmo į Vilnius o veliau į Balstogė . Pirmoji kelionės dalis vykdoma reguliarioju reisu, o likusioju dalis vykdoma užsakomuoju reisu kur keleiviai vežami mikroautobusu. Atlikus SSGG analizę buvo nustatyta, kad tinkamiausia transporto priemonė reguliariu reisu oro transportas . Pasirinkta oro kompanija buvo ,, Air Baltic“

Antroji maršruto dalis yra vykdoma užsakomuoju reisu, jam buvo parinktas UAB „NMS Group“ autobusų nuomos paslaugą. Keliauja 20 keleivių ir pasirinktas mikroautobusas markes Mercedes-Benz 519

Keleiviu laikas kelionėje naudojant oro transportą 1val 40 min . Bendras autobuso laikas maršrute 4 valandos 15 minučių. Keleiviai iš Švedijos ( Stokholmas ) išvyko 2016 kovo 7 dieną , 08:10 val. Dienos , atvyko į Lietuva 09:15 valKelieviai iš Lietuvos išvyko 10:36 val. ir atvyko į Lenkija (Balstogė) 14:42 val.

Bendra kaina vienam keleiviui 114 Eurai.

Temos aktualumas. Keleiviu vežimas tai yra atsakingas darbas . Tam , kad keleiviai butu saugiai ir greitai nuvežti , reikia tureti tam tikras žinias apie tarptautinius maršrutus ir moketi juos analizuoti . Butent šis darbas yra toks . Reikalaujantis surasti ne tik optimalu maršrutą bet ir išanalizuoti bei paskaičioti kokia bus visos kelionės kaina.

Praktinė darbo reikšmė. Šio darbo reikšmė yra atlikti reikalingus skaičiavimus, parinkti tinkama transporto priemonė , organizuoti kelieviu vežima traptautiniu maršrutu siekinat gauti mažas išlaidas

Darbo (tyrimo) tikslas. Apskaičioti tarptautino maršruto ekonominius ir finansinius rodiklius

Darbo objektas - Keleivių vežimas tarptautiniais maršrutais

2. Parengti užsakomojo reiso maršutą ir išanalizuoti jo žemėlapius ir kelius,

3. Suplanuoti tarptautinio užsakomojo reiso ekonominius bei finansinius rodiklius atliekant skaičiavimus;

Kelionė organizuojama kompanijos „Y“ esančios užsienio valstybėje užsakymu. Kelionė darbo tikslais: konferencija, mugė, sutarties pasirašymas, korporacijos filialų susirinkimas. Organizatorius turistinė kompanija „X“, kurios darbo grupėje yra asmenys atsakingi už transporto organizavimą.

Kelieviai vyksta is punkto A ( Svedija , Stockholmas) i punkta B (Lietuva , Vilnius) . Sioje atkarpoje keleiviai gabenami oro transportu.

Vėliau keleiviai iš punkto B (Lietuva , Vilnius) gabenami i punktą C (Lenkija , Balstoge ) u reisu .

Kai užsakomasis autobusas pasiekia punktą C (Lenkija , Balstoge) keleiviai yra išlaipinami ir autobusas grįžta atgal i punktą D(Vilnius, UAB „NMS Group“)

Punktas A ( Švedija ) , punktas B ( Lietuva ) – Tam kad pasiekti punktą B iš punkto A reikia parinkti tinkamiausia transporto priemonė su kuria keliaviai butu atgabenti į punkta B . Yra dvi dalimybes keliauti iš Stokholmo į Vilniu , tai kelionė autobusu arba oro transportu

Kelionė autobusu : Keliones maršrutas - Stokholmas – Vilnius . Šioje situacijoje pasiekti punktą B iš punkto A yra įmanomą . Kelione prasideda Stokholme , autobusas važuoja Nynäshamno kriptimi , kai autobusas pasiekia Nynäshamno laikas naudotis keltu , keltas keliauja iš Nynäshamn į Ventspils per Baltijos jurą . Kai keltas pasiekia savo tikslą (Ventspils) , keliu transportas toliau tesia savo kelione be kelto pagalbos . Iš Ventspils autobusas keliauja į Vilniu per miestus tokius kaip : Jelgava , Bauska , Panevežys , Ukmergė ir pagaliau pasiekia savo galinį tašką B .

Keliones laikas iš Stockholmo į Vilnių : 19 val.

Atstumas iš punkto A i punkta B : 788 km

Naudojamos transporto priemones : keliu transportas (autobusas) , Keltas ( iš Nynäshamno į Ventspils )

Kelionė oro transportu : Kelionė prasideda Stokholmo oro uoste (Stockholm Arlanda Airport) ARN ir pasibaigia Tarptautiniame Vilniaus oro uoste (VNO) .

  • Logistika Kursiniai darbai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 39 puslapiai (5545 žodžiai)
  • Kolegija
  • Logistikos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 1683 KB
  • Keleivių vežimo organizavimas tarptautiniais maršrutais
    10 - 6 balsai (-ų)
Keleivių vežimo organizavimas tarptautiniais maršrutais. (2016 m. Balandžio 28 d.). http://www.mokslobaze.lt/keleiviu-vezimo-organizavimas-tarptautiniais-marsrutais.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 23:22