Keleivių vežimo oro transportu tendencijos Lietuvoje


Logistikos referatas.

Turinys. Įvadas. Teorinė keleivių pervežimo oro transportu logistikos analizė. Oro transporto logistikos apibrėžimas. Keleivių gabenimo oro transportu logistikos sudėtis ir turinys. Keleivių gabenimo oro transportu logistikos valdymas. Empirinė keleivių pervežimo oro transportu logistikos analizė. Tarptautinis Vilniaus oro uostas. Tarptautinis Kauno oro uostas. Tarptautinis Palangos oro uostas. Tarptautinis Šiaulių oro uostas. Keleivių pervežimo oro transportu logistikos rezultatai ir pasiūlymai. Išvados. Literatūros sąrašas. Priedai. Tikslas – atlikti teorinę keleivių vežimo oro transportu logistikos analizę ir pateikti praktinės veiklos analizę.Uždaviniai. Apibendrinti teorinius keleivių vežimo oro transportu logistikos aspektus.Parengti keleivių vežimo oro transportu logistikos empirinę analizę.Pateikti keleivių vežimo oro transportu logistikos rezultatus ir pasiūlymus.


Duomenys nėra pasiskirstę tolygiai, kiekvienais metais keleivių skaičius kito. Daugiausiai keleivių skrido 2012 metais. Tam įtakos galėjo turėti 2009 metais prasidėjusi ekonominė krizė skatinusi žmonių emigraciją. 2012 metais pradėjus kilti ekonomikai skrydžių skaičius išaugo.

vykdyti kitą veiklą siekiant tenkinti viešuosius interesus (Tarptautinis Šiaulių oro uostas.)

Pagal Šiaulių karinio aerodromo naudojimo civilinių orlaivių skrydžiams tvarką ir aprašą (patvirtintus LR Vyriausybės 2004 m. spalio 28 d. nutarimu Nr. 1355):

Civiliniai orlaiviai, kuriuos aptarnauja Įmonė, naudoja karinio aerodromo infrastruktūrą, kuri yra išlaikoma ir eksploatuojama Lietuvos kariuomenės ir NATO lėšomis. Pagal Lietuvos kariuomenės ir Įmonės sutartį, Įmonė padengia dalį bendrai naudojamos aerodromo dalies eksploatacinių išlaidų. Pagal šiuo metu galiojančią sutartį šios išlaidos vertinamos ir Lietuvos kariuomenei bei Įmonei paskirstomos proporcingai Lietuvos kariuomenės ir Įmonės aptarnautų skrydžių skaičiui.

Šiaulių oro uostas turi puikią galimybę būti atsarginiu oro uostu, tuo atveju, jei nebūtų galima naudotis pagrindiniais Lietuvos oro uostais (Kauno, Vilniaus oro uostais). Taip pat, šiame oro uoste galima aptarnauti NATO karinių misijų keleivinius skrydžius. Tačiau, aptarnaujant karinių oro pajėgų ir NATO policijos misijų veiklą, sumažėtų Šiaulių oro uosto infrastruktūros prieinamumas.

Viena greičiausia bei saugiausia transporto priemonė yra orlaivis. Šiuo oro transportu

Atlikus empirinę analizę nagrinėjome Lietuvos Tarptautinių oro uostų veiklą (keleivių

srautai, lėktuvų judėjimas). Didžiausi keleivių srautai buvo Vilniaus oro uoste (2015 m). Beveik keturis kartus mažiau keleivių skrido iš Tarptautinio Kauno oro uosto, o lėktuvų judėjimas buvo šiek tiek daugiau nei keturis kartus mažesnis negu Tarptautiniame Vilniaus oro uoste. Mažiausias tiek keleivių, tiek lėktuvų judėjimas pastaraisiais metais buvo Tarptautiniame Šiaulių oro uoste, kuriame keleivių skaičius nesiekė tūkstančio. Taigi, pasitelkiant empirinės analizės duomenimis, galime teigti, kad Lietuvoje pagrindinis oro uostas yra Tarptautinis Vilniaus oro uostas.

Mano nuomone, Šiaulių oro uostas, galėtų praplėsti savo galimybes ir pasiūlyti keleivių gabenimą tarptautinėmis kryptimis (Oro uostą naudoti ne tik kariniais tikslais).

Taip pat, Tarptautinis Palangos oro uostas galėtų pasiūlyti daugiau krypčių bei konkurencingas kainas, taip galėtų pritraukti Latvijos oro uostų klientus, kuriems patogiau ir arčiau būtų atvažiuoti iki Palangos oro uosto, negu iki Latvijoje esančių.

Oro uostai, galėtų pasiūlyti klientams daugiau pigių oro linijų skrydžių bei krypčių, taip galėtų pritraukti naujų vartotojų, kurių ne kiekvienas gali sau leisti išvykti atostogoms svetur.

Pati patogiausia ir greičiausia ir saugiausia transporto priemonė pervežti keleivius.

Populiariausias oro uostas Lietuvoje yra Tarptautinis Vilniaus oro uostas, kuris gabena daugiausiai keleivių.

Šiaulių oro uostas yra karinis oro uostas ir vienintelis Europos Sąjungos rytinėje dalyje.

Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija. Transporto, elektroninių ryšių, pašto ir informacinės visuomenės plėtros 2013 m. ekonominės ir socialinės būklės apžvalga.

  • Logistika Referatai
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • Mantas
  • 17 puslapių (3057 žodžiai)
  • Kolegija
  • Logistikos referatai
  • Microsoft Word 78 KB
  • Keleivių vežimo oro transportu tendencijos Lietuvoje
    10 - 2 balsai (-ų)
Keleivių vežimo oro transportu tendencijos Lietuvoje. (2017 m. Spalio 17 d.). http://www.mokslobaze.lt/keleiviu-vezimo-oro-transportu-tendencijos-lietuvoje.html Peržiūrėta 2017 m. Lapkričio 24 d. 11:36