Keleivių vežimo paslaugos verslo planas


Transporto verslo planas. Aprašymo dalis. Paslaugos apibūdinimas. Maršrutas Nr. Įmonės charakteristika. Įmonės tipas. Rinkodaros planas. Skaičiavimo dalis. Transporto įmonės paslaugų organizavimas. Įmonės veiklos rodiklių skaičiavimas. Techninių eksploatacinių rodiklių skaičiavimas maršrutuose. Ekonominio pagrindo dalis. Transporto įmonės darbuotojų skaičiaus nustatymas. Finansinis planas.


Maršrutas Nr 1 Vilnius-Ryga. Atstumas 291 km. Tarpiniai sustojimai yra Panevėžyje ir Latvijos mieste Bauskėje (pagal keleivių pageidavimą)

Maršrutas Nr 2 Vilnius-Varšuva. Atstumas 454 km. Tarpiniai sustojimai: Alytus, , Augustow (Lenkija), Grajewa (Lenkija), Lomža (Lenkija).

1.1.3Transporto priemonės charakterizavimas

Techninės charakteristikos Mercedes Travego 15 RHD

Įmonė verčiasi keleivių pervežimais maršrutais Vilnius-Ryga ir Vilnius-Varšuva. Įmonė turi penkis autobusus Mercedes-Benz Travego O580-15 RHD

Įmonės tipas: vidutinė įmonė, uždaroji akcinė bendrovė

2.2Įmonės dydis: vidutinis

2.3Įmonė buvo įregistruota 2013 metų. lapkričio 8 dieną Vilniuje. Įmonės adresas Sodų g. 22 Vilnius

2.4Įmonės vadovų charakterizavimas

1. Tiesiogiai konkuruoja kompanijos Lux Express, ECOLINES, TOKS (tolimojo keleivio transporto kompanija), SIMPLE. Šios įmonės taip pat siūlo keleivių vežimo paslaugas maršrutais Vilnius-Ryga-Vilnius ir Vilnius-Varšuva-Vilnius

Bilietų pardavimas.Bilietai rezervuojami ir parduodami internetu, apmokėjęs užsakymą keleivis atsispausdina bilietą ir turi jį pateikti įlaipinimo į autobusą metu. Taip pat bilietą galima įsigyti tiesiog autobuse prieš išvykimą.

2. Bilietuose yra nurodytos vietos, data ir išvykimo laikas.

Ridos išnaudojimo koeficientasβ=lk/Lm=582/602=0,97laikome, kad kiekviena diena tuščia ir nulinė rida apie 20 km

Metinė autobuso ridaL=Lk*Zm=602*720=433440 (km)

Metinė autobuso rida su keleiviaisLkel=Lkel*Zm=582*720=419040 (km)

Keleivių apyvartaPkel. Km=Lkel*q*γ=419040*49*0.7=14373072

Vežimo apimtisQ=Pkel km/lm=14373072/291=49392 (kel)

3.1.3 Vairuotojų darbo organizavimas vyksta pamainomis. Važiuojant maršrutų Vilnius-Ryga-Vilnius važiuoja du vairuotojai, vairuotojai dvi dienas dirba ir dvi dienas ilsisi. Vairuotojų pasikeitimas vyksta Panevėžyje. Tarp Vilniaus ir Rygos autobusai važiuoja du kartus per dieną, ryte ir vakare

Maršrutų Vilnius-Varšuva-Vilnius važiuoja du vairuotojai. Autobusas važiuoja viena karta per dieną. Važiuoja du vairuotojai pasikeitimai yra Lenkijoje Augustow mieste. Vairuotojai važiuoja viena diena važiuoja pirmyn ir vieną dieną važiuoja atgal. Poilsis vyksta 3 dienas.

Įmonė planuoja įsigyti transporto priemones pagal susitarimą su tiekėju. Autobusų kaina – 230 000 lt už vnt. įskaitant PVM. Tiekėjas sutinka atidėti mokėjimą už transporto priemones 12 mėnesių. Taip pat jis sutinka kaip pradinį įnašą priimti 300 000 lt. Šita suma padengiama iš įstatinio kapitalo per pirmuosius 12 mėnesių veiklos. Taip pat apyvartinėms lėšoms padidinti paimta 5 metams banko paskola 140000 lt, pagal 3 proc. palūkanas.

  • Transportas Verslo planai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 13 puslapių (2541 žodis)
  • Universitetas
  • Transporto verslo planai
  • Microsoft Word 823 KB
  • Keleivių vežimo paslaugos verslo planas
    10 - 6 balsai (-ų)
Keleivių vežimo paslaugos verslo planas. (2015 m. Gegužės 28 d.). http://www.mokslobaze.lt/keleiviu-vezimo-paslaugos-verslo-planas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 12:36