Kelio ir čiurnos stabilumo pratimai


Kūno kultūros referatas.

Kelio stabilumo gerinimo pratimai. Kelio tiesimas. Pasistiebimai Pasistiebimai. Pritūpimai prie sienos. Čiurnos stabilumo gerinimo pratimai Rankšluosčio suėmimas. Pasistiebimai ant pirštų. Pirštų pakėlimas. Pėdos lenkimas tiesimas. Pėdos inversija eversija.


3 kartus po 10 kiekviena koja. Keisti kojas.3 kartus po 10 kiekviena koja. Keisti kojas.

Stebėk, kaip juda kelis. Negali būti krypimų į šalis.Stebėk, kaip juda kelis. Negali būti krypimų į šalis.

3kartus po 3 kiekviena pėda.Atsistoti ant rankšluosčio viena koja. Stengtis kuo mažiau atkelti pėdą.Pirštų ir pėdos arkos pagalba (pado) stengtis kuo daugiaurankšluosčio sutraukti po padu. Kulno neatkelti.

Kelio ir čiurnos stabilumo pratimai. (2016 m. Balandžio 19 d.). http://www.mokslobaze.lt/kelio-ir-ciurnos-stabilumo-pratimai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 23:58