Kelio rekonstrukcija kursinis


Eismo intensyvumo skaiciavimas. Tipinės nuovažos. Kelio rekonstrukcijos projektas. Rajoninio keliodangos konstrukcija kategorija. Kelio dangos zenklinimo medziagos kursinis. Vandens nuleidimas nuo kelio juostos. Kelio zenklai diplominis. Sankryzos rekonstrukcijos breziniai. Nuovažos tipas. Tipines autobusu stoteles breziniai\.

Statybos kursinis darbas. Įvadas. Kelio ruožo rekonstrukcijos sąlygos. Esamo kelio ruožo aprašymas. Rekonstruojamo kelio techniniai rodikliai. Eismo intensyvumo sudėtis. Vidutinio metinio paros eismo intensyvumo skaičiavimas. Projektuojamo kelio kategorijos nustatymas. Kelio normatyviniai techniniai rodikliai. Rekonstruojamo kelio trasos projektavimas. Rekonstruojamo kelio išilginio profilio projektavimas. Pagrindiniai reikalavimai. Projektinių altitudžių ir darbo žymių skaičiavimas. Žemės sankasa. Bendrieji reikalavimai. Žemės sankasos įrengimas. Kelio dangos konstrukcija. Vandens nuleidimo įrenginiai. Vandens nuleidimas nuo kelio ir jo juostos. Tipinės nuovažos. Kelio apstatymas ir saugaus eismo organizavimas. Kelio ženklai ir dangos ženklinimas. Išvados. Literatūra.


Šiame kursiniame darbe atliekamas kelio alytus – simnas – kalvarija (15,0 – 18,40 km) ruožo rekonstrukcijos projektas. Kelio rekonstravimo tikslingumas apibūdinamas techniniais bei ekonominiais rodikliais. Kelio rekonstravimo projektas sudaromas dažniausiai pagal aukštesnius negu rekonstruojamo kelio kategorijos techninius normatyvus.

Kelias rekonstruojamas, kai. Kai eismo intensyvumas padidėja tiek, kad būna didesnis už kelio pralaidumą. Kai labai padidėja automobilių svoris ir važiavimo greitis. Kai keliu ima važiuoti įvairių tipų automobiliai ir dėl eismo saugumo reikia atskirti jų srautus. Kai statinių gabaritai yra nepakankami. Kai kelyje būna daug avarijų ir kt.

Rengiant kelio projektą, stengiamasi kuo daugiau naudoti esamą kelią, tuo mažinant medžiagų, darbo ir finansinių lėšų sąnaudas. Rekonstravimo darbų pobūdis ir apimtis priklauso nuo techninių ir ekonominių tyrimų rezultatų, naujam keliui taikomų techninių sąlygų ir nuo to, kiek esančio kelio techniniai parametrai atitinka naujus parametrus.

Kelias alytus – kalvarija – simnas (15,0 – 18,40 km) yra alytaus rajone. Esamo kelio kategorija yra iv ir dėl padidėjusio eismo intensyvumo, kuris kasmet didėja 4 %, eismo saugumo, ir kitų svarbių rodiklių numatau kelio rekonstrukciją. Atlikusi eismo intensyvumo skaičiavimus gavau, kad kelyje šiuo metu yra vmpei = 2738 aut. /parą ir esant 4 % eismo intensyvumo didėjimui per metus po perspektyvinio periodo (20 metų) planuojamas eismo intensyvumas numatomas vmpeip = 6000 aut. /parą. Esant tokiam eismo intensyvumui, rekonstruoju kelią į iii – ąją kelio kategoriją.

Rekonstrukcijos projekte numatomi tokie pagrindiniai darbai.

Kelio trasos patobulinimas plane. Išilginio kelio profilio patobulinimas. Kelio skersinio profilio patobulinimas, dangos konstrukcijos patobulinimas. Administracinių, eismo aptarnavimo statinių ir kitų statinių statyba. Sankryžų pertvarkymas užtikrinant eismo saugumą įrengimas.

Šioje kelio atkarpoje bus projektuojama sankryža, atliekama autobusų sustojimo stotelės rekonstrukcija, rekonstruojamos nuovažos, kelio danga, bei kelio ir dangos ženklinimas, kurie numatomi įgyvendinti atsižvelgiant į projektuojamą kelio kategoriją.

Kelio rekonstrukcija kursinis. (2012 m. Kovo 05 d.). http://www.mokslobaze.lt/kelio-rekonstrukcija-kursinis.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 19:45