Kelio rekonstrukcija Pilviškiai – Vilkaviškis


Inžinerijos diplominis darbas.

Kelio rekonstrukcija Pilviškiai – Vilkaviškis.


Tyrimo problema – kaip parinkti būsimam keliui tinkamą ir racionalų pagrindo įrengimo technologiją.

Baigiamojo projekto objektas – Kelio Pilviškiai – Vilkaviškis kelio rekonstrukcija.

Darbo tikslas – suprojektuoti rekonstruojamą kelią.

Įgyvendinti šie svarbiausi uždaviniai: parinkta tinkama iracionali siena gyvenamajam namui, atlikti sienų konstrukcijų skaičiavimai, paruošti pastato organizaciniai sprendimai, apskaičiuota statybos trukmė, parengti darbininkų, mechanizmų, medžiagų poreikio grafikai.

Išanalizavus sienų konstrukcijas, pasirinkta dvisluoksnio mūro siena, nes ji ekonomiškiausia, mažiausiai praleidžia šaltį ir turi geriausią estetinį vaizdą.

Projektuojant parinkti geriausi sienų montavimo sprendimai, apskaičiuota laikančioji konstrukcinė perdanga, parinkti statybos produktai bei atliktas pastato architektūrinis – statybinis projektas, sudaryta stogo technologinė kortelė.

5.2.Organizuoti ir vykdyti kelių ir statinių priežiūros darbus.

Kelias Pilviškiai – Vilkaviškis yra IV kategorijos krašto kelias. Jis randasi Vilkaviškio rajono teritorijoje ir yra pagrindinis kelias jungiantis Pilviškias ir Vilkaviškį. Laikui bėgant, šis kelias tapo daug reikšmingesniu nei buvo anksčiau. Juo pagrinde nebetik važinėja ūkinės paskirties transportas, bet ir lengvieji automobiliai, bei sunkusis transportas, ko pasekoje ženkliai padidėjo eismo intensyvumas. Kadangi dabartinė esama kelio danga iš nebeatitinka jai keliamų standartų . Ji nėra lygi (trasos abejose pusėse susiformavusios provežos) yra skersinių bei išilginių plyšių, dangos kraštai aplūžia matosi kelkraščių nusėdimas todėl ji neatitinka keliamų saugumo ir techninių reikalavimų ir ją būtina rekonstruoti.

Problema: Koks turėtų būti parengtas rekonstravimo projektas, norint pagerinti susisiekimą kelyje Pilviškiai – Vilkaviškis, užtikrinant eismo saugumo sąlygas bei pravažumą.

Tyrimo objektas: IV krašto kelio rekonstrukcija.

Tyrimo tikslas: Parengti kelio Pilviškiai – Vilkaviškis rekonstravimo projektą.

Atlkti galimų kelio pagrindų įrengimo analizę ir vertinimą.

Pagrįsti kelio Pilviškiai –Vilkaviškis rekonstravimo svarbą bei butinumą.

Įvertinti esama kelio būklę ir priimti rekonstravimo techninius sprendimus.

Parinkti statybines medžiagas ir konstrukcijas, reikalingas rekonstrukcijos projektui.

Pagrįsti rekonstrukcijos technologinius – organizacinius sprendimus.

Duomenų analizė naudojama tam, kad rekonstruotas kelias atitiktų keliamus reikalavimus ir galėtų atlaikyti įvairias apkrovas.

Statistinė duomenų analizė taikoma, norint išsiaiškinti kelio situaciją šiuo metu.

Alternatyvų analizė bus atlikta naudojant daugiakriterinį naudingumo vertės ir kriterijų subjektyvaus reikšmingumo metodus.

Inžineriniai skaičiavimai taikomi, norint nustatyti įvairius kelio parametrus bei darbų apimtis.

Ekonominiai skaičiavimai taikomi, norint sužinoti kelio sąmatinę kainą.

Projektavimo organizavimas ir eiga: Taikant daugiakriterinį naudingumo vertės metodą ir kriterijų subjektyvų reikšmingumą parenkamas tinkamiausia kelio dangos pagrindo įrengimo medžiaga

Susisteminus visus turimus duomenis apie kelią Pilviškiai – Vilkaviškis bei suskaičiavus eismo srautus nustatoma būsima kelio kategorija, sudaromas išilginis, skersiniai profiliai. Parenkama nauja dangos konstrukcijos klasė, sudaromi jos įrengimo darbų žiniaraščiai. Projekto realizavimui parenkamami technologiniai bei organizaciniai sprendimai, suskaičiuojami ekonominiai statybos kaštai.

Projekto teorinė reikšmė ir praktinė nauda: Nustačius kelio pagrindo alternatyvių projektinių sprendimų reikšmingumą, gaunamas racionaliausias pagrindo variantas, atitinkantis techninius ir ekonominius reikalavimus. Įgyvendinus ši projektą valstybinės reikšmės krašto kelias atitiktų keliamus reikalavimus III kategorijos krašto keliui. Tai užtikrintų saugesnį eismą bei sumažintų eismo įvykių skaičių kelyje.

Skersinių kelio profilių tipai ir jų parametrai;

Baigiamojo darbo tyrimo objektas yra kelio ruožo Pilviškiai – Vilkaviškis rekonstrukcija. Norint priimti racionalų šio kelio rekonstrukcijos inžinerinį sprendimą reikia tarpusavyje palyginti galimų kelio dangos pagrindų įrengimo variantų vertinimo kriterijų skaitines reikšmes. Tam geriausiai tinka daugiakriteriniai metodai.

Šioje dalyje pateikiama galimų kelio dangos pagrindų įrengimo sprendimų analizė ir daugiakriterinis jų vertinimas, esant skirtingam vertinimo kriterijų reikšmingumui.

Šiame projekte pasirinkti trys galimi kelio pagrindo įrengimo variantai, kurie toliau detaliai ir analizuojami:

Kelio rekonstrukcija Pilviškiai – Vilkaviškis. (2016 m. Balandžio 24 d.). http://www.mokslobaze.lt/kelio-rekonstrukcija-pilviskiai-vilkaviskis.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 09:56