Kelio rekonstrukcija.kursinis darbas


Autobusų sustojimo aikštelių tipai. Autobusų sustojimo aikštelės. Rekonstrukcijos pagrindimas. Automobiliu keliu rekonstrukcijos pagrindimas. Kelio dangos tipai teorija. Kelio rekonstrukcija diplominis darbas. Žemės sankasos viršaus ir šlaitų planiravimas. Rekonstrukcijos projektas diplominis darbas. Autobusu sustojimo aiksteliu paviljonai. Autobusu sutojimo aikstelė užmietyje.

Statybos kursinis darbas. Įvadas. Kelio ruožo rekonstrukcijos sąlygos. Esamo žvyrkelio analizė ir rekonstrukcijos pagrindimas. Reljefas ir vietovės gruntai. Rekonstruojamo kelio projektuojami techniniai rodikliai. Eismo intensyvumo sudėtis. Perspektyvinis eismo intensyvumas. Kelio techninių normatyvų parinkimas. Kelio trasos projektavimas. Kelio išilginio profilio projektavimas. Žemės sankasos įrengimas. Pakelės krūmų pašalinimo darbų kiekiai. Žemės darbų kiekiai. Vandens nuleidimas. Grunto kasimas ir pervežimas. Žemės sankasos tankinimas. Žemės sankasos viršaus ir šlaitų planiravimas. Šlaitų sutvirtinimas. Kelio dangos konstrukcija. Autobuso sustojimo aikštelė. Aplinkos apsauga. Išvados. Literatūra.


Rekonstruojamas rajoninio kelio nr. 3927, privažiavimas prie karolinos nuo kelio vilnius-lyda. Šis kelias jungia tribonių gyvenvietę su keliais kaimais ir suteikia galimybę pasiekti iš vienos pusės krašto kelią nr. 126 šalčininkai-eišiškės iš kitos-magistralinį kelią a15 vilnius-lyda, kuriuo patogu nuvykti į šalies sostinę vilnių, arba per šalčininkų pasienio postą išvykti į baltarusijos respubliką. Projektuojami ruožai nuo 0,0 iki 2,34km ir nuo 2,95 iki 5,26km. Tarp šių atkarpų yra tribonių gyvenvietė. Rekonstruojamuose ruožuose vyksta reguliarus keleivinio transporto eismas. Šalia pirmosios atkarpos vidurio įrengta pasienio užkarda, vykdanti valstybinės sienos apsaugą. Rekonstruojamas kelio ruožas yra šalčininkų rajone. Kelias yra žvyro dangos. Eismo intensyvumas šiame kelyje -179 aut. /parą, rekonstrukcijos tikslas - pataisyti esamą rajoninį kelią, kad atitiktų kelio kategorijos parametrus ir užtikrintų saugų ir kokybišką automobilių transporto eismą. Sutvarkyti esamas pralaidas, nuovažas, autobusų sustojimo aikšteles.

Rekonstruojamo kelio ilgis 4,65 km. Žemės sankasos platinimui gruntas panaudojamas iš iškasų (kelio lovių) bei grunto iškasto rengiant išilginius vandens nuvedimo griovius. Kelkraščių sutvirtinimui naudojamas žvyras iš karjero.

Rekonstruojamame kelio ruože numatyta pakeisti 7 pralaidas ir 2 pravalyti.

Kelias apstatomas eismą reguliuojančiais ir informaciniais ženklais, ženklinamas horizontaliu ženklinimu. Kelio ruože pastatomi signaliniai stulpeliai.

Prieš pradedant kelio ruožo rekonstrukciją, būtina susipažinti su esamo kelio techniniais parametrais, jo charakteristika, vietovės geologiniais, hidrologiniais bei klimatiniais duomenimis. Reikia atlikti kelio ruožo inžinerinius geodezinius tyrinėjimus pagal st 88710603:2003 statybos taisyklių reikalavimus.

Rekonstrukcijos projektas turi būti atliktas atsižvelgiant į kelio rekonstravimo būtinybės pagrindimą bei tikslus. Tiesiamo kelio statybos pagrindimas turi būti atliekamas pagal str 004:1998 reikalavimus. Pagrindiniai techniniai sprendiniai, projektuojant kelio trasą, jo plano elementus, išilginius ir skersinius profilius, jų derinius, sankasos elementus, dangos konstrukcijas ir sankryžas, turi garantuoti kelio patvarumą, pastovumą, eismo saugą bei patogumą ir tenkinti ekonominius bei aplinkosaugos reikalavimus.

  • Statyba Kursiniai darbai
  • 2012 m.
  • 27 puslapiai (5416 žodžių)
  • Universitetas
  • Statybos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 82 KB
  • Kelio rekonstrukcija.kursinis darbas
    10 - 1 balsai (-ų)
Kelio rekonstrukcija.kursinis darbas. (2012 m. Kovo 16 d.). http://www.mokslobaze.lt/kelio-rekonstrukcijakursinis-darbas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 21:54