Kelio rekonstrukcijos projektas


Inžinerijos bakalauro darbas.

Įvadas. Analitinė dalis. Alternatyvių kelio dangos pagrindų įrengimo sprendimų analizė. Alternatyvių kelio dangos pagrindų sprendimų vertinimas. Projektinė dalis. Projektiniai sprendimai. Kelio padėtis, trasa ir planas. Žemės sankasos įrengimas. Vandens nuleidimas. Kelio dangos parinkimas. Nuovažų ir sankryžos įrengimas. Kelio apstatymas ir saugaus eismo reguliavimas. Kelio organizaciniai sprendimai. Kelio tiesimo trukmės ir srauto greičio skaičiavimas. Specializuoto optimalaus mašinų būrio sudarymas. Darbų vykdymo technologija ir organizavimas. Darbo sauga ir ekologija. Darbų saugos reikalavimai kelio Salaperaugis - Liubavas - Aleksandravas ruože nuo 5,3 – 8,1 km rekonstrukcijos metu. Ekologija. Ekonominė dalis. Projekto rezultatų aptarimas. Išvados ir rekomendacijos. Literatūros sąrašas. Priedai.


Darbo duomenys: Kelias V kategorijos, 7 m pločio, važiuojamoji dalis 6 m, kekraščiai 0,5 m, 2 eismo juostos po 3 m.

Išnagrinėjus kelio būklę bei Lietuvos Respublikos statybų nuostatas, kyla probleminis klausimas, kaip įrengti kelią, kad jis atitiktų visus techninius reikalavimus, pagerintų eismo sąlygas, saugumą ir gyvenimo kokybę žmonėms, gyvenantiems šiame kelio ruože.

Baigiamojo darbo tikslas – parengti kelio rekonstrukcijos projektą.

Tyrimo objektas - kelia Salaperaugis - Liubavas - Aleksandravas ruožas nuo 5,3 – 8,1 km.

Įgyvendinus šį projektą, pagerės gyventojų susisiekimas su Veisėjų miesteliu ir pagerės kelių kokybė.

Numatyta projekto įrengimo trukmė- nuo 2014 m. Liepos mėn. 1d. iki 2014 m. rugpjūčio mėn. 20 d. Bendra projekto sąmatinė vertė yra 5720217,0 Lt

Ateityje tako įrengimo projektą, su atitinkamomis korekcijomis, bus galima pritaikyti kitose gyvenvietėse, miesteliuose bei užmiesčiuose.

Topic: The reconstruction of 5,3 to 8,1 km section of Salaperaugis – Liubavas – Aleksandravas road.

Volume of work: 81pages, 5 drawings, 3 figures, 24 tables

The aim of this paper is to prepare a road reconstruction project.

The research object is a 5,3 to 8,1 km section of Salaperaugis – Liubavas – Aleksandravas road.

Implementation of this project would improve the quality of cummunication to the town of Veisėjai and improve local living conditions.

After making some adequate corrections, this project could be also adapted to other similar villages, towns.

Esamas kelias yra blogos būklės: pavasarį polaidžio metu būna iškylų, ko pasekoje žvyras susimaišo su iškeltu gruntu, kelkraščiai užaukštėję, grioviai užslinkę, pralaida užnešta, žiedai aptrupiję, nuovažos neatitinka reikalavimų.

Kyla aktuali problema, kaip sustiprinti kelio dangą, kad ji atitiktų visus techninius reikalavimus, sumažinti žvyrkelių dulkėtumą, pagerinti eismo sąlygas, saugumą ir žmonių gyvenančių kelio apsaugos zonoje kokybę.

Tyrimo objektas - kelio Salaperaugis - Liubavas - Aleksandravas nuo 5,3 iki 8,1 km rekonstrukcija.

Tyrimo tikslas - atlikti kelio Salaperaugis - Liubavas - Aleksandravas nuo 5,3 iki 8,1 km rekonstrukciją, kuri atitiktų V- kategorijos techninius reikalavimus.

Atlikti kelio rekonstrukcijos alternatyvų analizę ir vertinimą;

Įvertinti esamo kelio būklę ir priimti tam tikrus sprendimus;

Ekonominiai skaičiavimai taikomi paskaičiuoti rekonstruojamo kelio išlaidoms: darbo užmokesčiui, medžiagų ir mechanizmų kainoms, pridėtines išlaidoms statybos darbams. Nustatomi ekonominiai kaštai.

Tyrimo eiga - ištyrinėjamas esamas kelias. Gautų rezultatų pagrindu parengiamas Salaperaugis - Liubavas - Aleksandravas nuo 5,3 iki 8,1 km kelio rekonstrukcijos projektas, numatant konkrečius konstrukcinius ir technologinius sprendimus. Parenkami projekto realizavimui būtini statybos produktai ir nustatomi ekonominiai kaštai. Taikant daugiakriterinio naudingumo vertės metodą nustatoma optimali kelio Salaperaugis - Liubavas - Aleksandravas nuo 5,3 iki 8,1 km rekonstrukcija.

sumažės dulkėtumas, pagerės žmonių gyvenančių kelio apsaugos zonoje kokybė;

Pagal šį rekonstrukcijos projektą galima rekonstruoti ir kitus V kategorijos kelius su žvyro danga.

Viensluoksnio 15 cm storio pagrindo įrengimas iš žvyro 0/45 mišinio, pridedant 25% dolomitinės skaldos;

Viensluoksnio 15 cm storio pagrindo įrengimas iš žvyro 0/45 mišinio, pridedant 50% dolomitinės skaldos;

Viensluoksnio 15 cm storio pagrindo įrengimas iš žvyro 0/45 mišinio, pridedant 25% dolomitinės skaldos (1 variantas). Mišinys, iš žvyro karjero, atvežamas autosavivarčiais, paskleidžiamas ant sutankinto apsauginio šalčiui atsparaus pagrindo sluoksnio ir sutankinamas iki 120 MPa.

Viensluoksnio 15 cm storio pagrindo įrengimas iš žvyro 0/45 mišinio, pridedant 50% dolomitinės skaldos (2 variantas). Mišinys, iš žvyro karjero, atvežamas autosavivarčiais, paskleidžiamas ant sutankinto apsauginio šalčiui atsparaus pagrindo sluoksnio ir sutankinamas iki 120 MPa.

Kelio rekonstrukcijos projektas. (2016 m. Gegužės 05 d.). http://www.mokslobaze.lt/kelio-rekonstrukcijos-projektas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 10:19