Kelio techninis projektas


Kelio dangos konstrukcija. Breziniai techniniam projektui. Kelio dangos konstrukcijos sąmatinė vertė. Keliu techninis projektas.

Statybos diplominis darbas. Įvadas. Informacinių šaltinių apžvalga. Analitinė dalis. Alternatyvių sprendimų analizė. Alternatyvių sprendimų vertinimas. Pralaidų konstrukcijų palyginimas ir parinkimas. Projektinė dalis. Projektiniai sprendimai ir esama kelio padėtis ir rekonstruojamo kelio techniniai rodikliai. Išilginis kelio profilio projektavimas. Žemės sankasos paruošimas. Kelio dangos parinkimas. Vieno lygio sankryžos įrengimas. Pralaidų įrengimas. Technologiniai - organizaciniai sprendimai. Paruošiamieji darbai. Žemės sankasos darbai. Pagrindo įrengimas. Apsauginis šalčiui atsparus sluoksnio įrengimas. Dolomitinės skaldos pagrindo įrengimas. Asfaltbetonio dangos sluoksnio įrengimas. Priemonės eismo saugumui gerinti. Tinklinio grafiko sudarymas. Darbų sauga ir ekologija. Bendrieji darbo saugos reikalavimai. Saugus darbas atliekant rekonstruojamo kelio Veliuona – Tamošiai – Griciai 4,5 - 7,5 km darbus. Ekologija. Ekonominė dalis. Sąmatinių skaičiavimų pagrindimas. Projekto rezultatų aptarimas. Išvados ir rekomendacijos. Literatūros sąrašas.


Baigiamojo projekto objektas – kelio Veliuona – Tamošiai – Griciai, 4,5 - 7,5 km ruožas.

Projektavimo tikslas - parengti kelio Veliuona – Tamošiai – Griciai 4,5 - 7,5 km rekonstrukcijos projektą.

Tyrimo uždaviniai:

•Išanalizuoti literatūros šaltinius bei atlikti jų lyginamąją analizę ir parinkti alternatyvius rekonstrukcijos sprendimus.

•Įvertinti esamo kelio būklę ir priimti sprendimus kelio rekonstrukcijai.

•Parinkti statybos produktus.

•Atlikti statybinės dalies inžinerinį projektavimą.

•Išanalizuoti ir pagrįsti kelių statybos procesų technologinius ir organizacinius sprendimus.

•Numatyti darbų saugos ir ekologijos sprendimus.

•Parengti rekonstruojamo objekto sąmatinę dokumentaciją.

•Suformuluoti išvadas ir pateikti projekto rekomendacijas.

Tyrimo metodai:

Projekte taikoma dokumentų (normatyvų) analizė, inžinieriniai skaičiavimai, daugiakriteriniai naudingumo vertės metodai, ekonominiai skaičiavimai (sąmatos).

Inžinerinių skaičiavimų pagalba buvo parinkti pagrindiniai kelio techniniai parametrai, kelio išilginis profilis, paskaičiuotos rekonstrukcijos darbų apimtys.

Daugiakriterinis naudingumo vertės metodas taikomas nustatyti racionaliausią kelio statinių technologinio įrengimo projektinį sprendimą pagal kriterijus ( kainą, ilgaamžiškumas, darbų trukmę).

Ekonominiai skaičiavimai taikomi paskaičiuoti projektuojamo kelio išlaidas litais: darbo

užmokestis, medžiagų, mechanizmų eksploatavimui, pridėtinėms išlaidoms, statybos darbams paskaičiuoti. Nustatomi ekonominiai kaštai.

Tyrimo eiga. Ištyrinėta vietovė, kurioje planuojama rekonstruoti kelią, nustatytos ir apskaičiuotos projektuojamo kelio horizontalios kreivės, pralaidų vietos. Taikant optimizavimo metodus, parenkamas optimalus pralaidos variantas.

Vadovaujantis pasirinktu optimaliu sprendiniu, atliekami projektinės dalies inžineriniai skaičiavimai ir remiantis jais nustatoma kelio padėtis, parenkama atitinkamai metalinė pralaida, tinkamai parenkama kelio dangos konstrukcija. Atlikus inžinerinius skaičiavimus, sudaromas darbų organizavimas. Atliekami sąmatiniai skaičiavimai, kurias nustatoma objekto sąmatinė vertė. Gautų rezultatų pagrindu parengtas rekonstruojamas projektas, numatant konkrečius konstrukcinius ir technologinius sprendimus. Parenkami projektuojamo kelio techniniai normatyvai, medžiagos ir nustatomi ekonominiai kaštai.

Kelio techninis projektas. (2013 m. Birželio 09 d.). http://www.mokslobaze.lt/kelio-techninis-projektas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 23:24