Kelionė po Lietuvą maršrutas Zarasų rajone

Turizmo skaidrės. Dvi dienos. Zarasų rajone. Pasitikimas-susipažinimas. Atvykimas į viešbutį. Salakas. Energetikos muziejus Tiltiškėse. Degučių pažintinis takas. Atgal į viešbutį. Naktinis baidarių ir kajakų žygis. Vencavai. Dusetos. Atsisveikinimo pietūs. Apžvalgos ratas. Pakrantė. Atsisveikinimas-išlydėjimas.

06:00 ankstus rytas, o mes jau pasitinkame atvykusius turistus Zarasų autobusų stotyje(Savanorių g. 7, Zarasai). Sėdame į autobusą ir 06:15 judame į kaimo turizmo viešbutį, kur bus apgyvendinti turistai. Važiuodami į viešbutį užtrukome 30 minučių, todėl turėjome laiko susipažinti.

08:40 buvome jau Salake, tačiau į Jūrų muziejų(Laisvoji aikštė 14,Salakas) tik 09:00, tad turėjome 20 min. Nutarėme pasivaikščioti po miestelį. 09:00 susitikome su Vida Žilinskiene ,kuri ir papasakojo apie savo muziejų.Šis muziejus tikrai yra įspūdingas ne tik savo turiniu, bet ir tuo, kad nors iki jūros 400 km, tačiau yra JŪRŲ MUZIEJUS! Muziejuje laikas prabėgo labai greitai, nors užtrukome 1h 30 min.

14:15 grįžome į’’Paukščių salą‘‘, kur mūsų laukė jau garuojantys pietūs ant stalo. Papietavę, pasidalinę įspūdžiais visi keliautojai ėjo į savo kambarius pailsėti prieš naktinę ekstremalią pramogą vandenyje!!! 20:00 vakarienė. Lengvai užkandę skubėjo ruoštis, pakuoti reikalingiausių daiktų , jei įkritus į vandenį, nesušlaptų daiktai.

12:25 atvykome į žymiausią vietą-SARTŲ ŽIRGYNĄ esantį E.Pliaterytės g. 9, Didžiadvario kaime, netoli Dusetų. Jau pernai pasipildęs naujais gyventojais, įneša daugiau emocijų keliautojams ir daugiau darbo žirgyno darbuotojams.☺ Pasibuvę su žirgais,nusprendėme 13:25 vykti į Ramūno Čižo alaus daryklą. Ten sužinojome didžiausias paslaptis darant alų...

• Turizmas Skaidrės
  • 2015 m.
  • 14 puslapių (645 žodžiai)
  • Turizmo skaidrės
  • MS PowerPoint 4156 KB
  • Kelionė po Lietuvą maršrutas Zarasų rajone
    10 - 7 balsai (-ų)
Kelionė po Lietuvą maršrutas Zarasų rajone. (2015 m. Kovo 26 d.). http://www.mokslobaze.lt/kelione-po-lietuva-marsrutas-zarasu-rajone.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 12:20