Kelionių agentūra praktika


Turizmo bendravimo standartai. Klientu poreikiai ir lukesciai bei ju individualumas turizmo imoneje. Praktikos ataskaita kelioniu agentura. Kelioniu agentura isvados. Kur atlikti praktika turizmo agentūroje.

Turizmo praktikos ataskaita. Įvadas. Apie kelionių agnetūrą „x. Kelionės atmintinė. Pagrindiniai kelionių maršrutai. Tiesioginis kontaktavimas su klientais. Konkurentų analizė. Marketingo kompleksas. Personalo atranka. Kelionių agentūros darbuotojų kvalifikaciniai reikalavimai. Profesinė etika. Praktikos metu atliktos užduotys. Viešbučių kainų lyginimas įvairių organizatorių. Dokumentų reikalingų vizoms priėmimas ir išsiuntimas. Išvados. Literatūros sąrašas.


Baigusi antrą kursą, turėjau atlikti praktiką. Savo praktiką atikau kelionių agentūroje UAB „X“ , adresu XXXX.

Praktikos tikslas:

Studijų metų įgytas teorines žinias, praktinius įgūdžius bei bendruosius gebėjimus pritaikyti ir patobulinti atliekant darbą pasirinktoje įmonėje.

Atliekant specialybės įgūdžių praktiką buvo iškelti tokie uždaviniai:

1.Pristatyti įmonės veiklą;

2.Apibūdinti įmonės teikiamas paslaugas ir jos veiklos išskirtinumą;

3.Parengti kelionės atmintinę;

4.Išsiaiškinti ir apibūdinti pagrindinius maršrutus;

5.Bendrauti su klientais įvertinti jų poreikius, lūkesčius bei jų individualumą;

6.Priimti užsakymus įmonės teikiamoms paslaugoms ir pateikti jų pavyzdžius;

7.Analizuoti konkurentų veiksmus;

8.Susipažinti su įmonės marketingo kompleksu ir aprašyti pagrindines produkto (paslaugos) savybes, taikomas kainodaros strategijas, rėmimo kompleksą, produkto pateikimą galutiniam vartotojui;

9.Atlikti pagrindinių rinkų ir klientų segmentavimą;

10.Susipažinti su pardavimų skatinimo veiksmų kūrimu, įgyvendinimu bei priežiūra ir atlikti analizę;

11.Dalyvauti tiesioginio marketingo veiksmų įgyvendinime, aprašyti juos;

12.Pasiūlyti naujus personalo paieškos ir atrankos metodus;

13.Susipažinti su turizmo įmonės darbuotojams keliamais kvalifikaciniais reikalavimais, pateikti juos;

14.Susipažinti su profesinės etikos reikalavimais, bendravimo standartais, konfliktinių situacijų valdymo procedūromis, pateikti jų pavyzdžius.

Pradžioje šioje įmonėje praktikavausi kelionių vadybininko padėjėjo pareigose,o vėliau teko pabūti ir kelionių vadybininko vietoje. Darbo metu išmokau kaip reikia tvarkyti vizas, kokių reikia dokumentų norint jas užsakyti, kaip reikia bendrauti su klientais išmokau taikyti savo teorines ir praktines žinias realiame gyvenime, bendradarbiaujant su kolegomis, spresti įvairias iškilusias problemas ir ieškoti jų sprendimo, vykdyti užsakymus, rezervuoti viešbučius, rinkti konkrečią informaciją apie tam tikras šalis, viešbučius, atlikau man pavestus darbus. Patobulinau savo gebėjimus dirbti grupėje.

Kelionių agentūra praktika. (2013 m. Balandžio 10 d.). http://www.mokslobaze.lt/kelioniu-agentura-praktika.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 05:08