Kelionių agentūra praktikos ataskaita


Turizmo agenturos praktikos ataskaita. Praktikos ataskaita kelioniu agentura. Turisto teise atsisakyti sutarties. Turizmo agent8ra praktikos ataskaita. Agenturos praktikos ataskaita. Susipažinti su grupine draudimo sutartimi ir jos specifika. Turizmo praktikos ataskaitos pavyzdys. Keliones ataskaitos pavyzdys. Turizmo bendradarbiavimo sutartis pavyzdys. Kelioniu agenturos ikurimas.

Turizmo praktikos ataskaita. Įvadas. Kelionių organizatoriaus uab “x” ir partneriai veikla. Kelionių organizatoriaus uab “x” ir partneriai teikiamos paslaugos. Vizos. Vizų rūšys. Vizų išdavimo vieta. Dokumentai, pateikiami vizai gauti. Išmanyti turizmo ir kelionių agentūrų veiklos specifiką. Išmanyti turizmo įmonių klasifikaciją ir teisinius pagrindus. Susipažinti su turizmo įmonės steigimo dokumentais: pažymėjimais, įstatai, licencijos. Pridėtinės vertės mokesčio mokėtojo registracijos pažymėjimas. Įregistravimo pažymėjimas. Liudijimas. Pažymėjimas. Prašymas. Steigimo aktas. Susipažinti su turizmo įmonės padaliniais ir gebėti organizuoti jų darbą: informacijos sklaida, bendradarbiavimas, problemos, pavaldumas, atsakomybės. Darbuotojų skatinimas. Nuobaudų skirimas. Susipažinti su turizmo įmonės vizija, misija. Įmonės tikslai. Susipažinti su kelionės sutartimi, žinoti jos reikšmę, mokėti ją sudaryti. Turizmo paslaugų teikimo sutarties samprata. Pareiga teikti informaciją. Sutarties forma ir turinys. Turisto teisė atsisakyti sutarties. Kelionės organizatoriaus teisė atsisakyti sutarties. Sutarties sąlygų pakeitimas. Sutarties šalių pasikeitimas. Sutarties vykdymas ir atsakomybė už netinkamą jos vykdymą. Draudimas panaikinti ar riboti civilinę atsakomybę. Susipažinti su turizmo paslaugų paketais ir mokėti juos sudaryti. Susipažinti su pagrindiniais turizmo įmonės produktais, jų reklama, leidiniais, paslaugos pardavimo politika. Susipažinti su turizmo įmonės verslo partneriais, bendradarbiavimo sutartimis, jų sudarymų, specifika. Mokėti rezervuoti oro, geležinkelių, keltų, autobusų transporto bilietus. Išmanyti draudimo kompanijų teikiamas paslaugas, draudimo sutarčių sąlygas ir pasėkmes už jų nesilaikymą. Susipažinti su finansinių nostolių draudimu: medicininių išlaidų draudimas, nelaimingų atsitikimų draudimas, finansinių nuostolių draudimas, bedrosios civilinės atsakomybės draudimas. Kelionės finansinių nuostolių draudimo sutarties (poliso privalumai. Mokėti paaiškinti draudimo sutarčių sąlygas ir pasekmes už jų nesilaikymą, draudimo sutarties nutraukimo/performinimo sąlygas. Mokėti teisingai užpildyti draudimo sutartį (polisą). Mokėti apskaičiuoti draudimo įmokos dydį ir paruošti draudimo įmokų apskaitą draudimo bendrovei. Susipažinti su grupine draudimo sutartimi ir jos specifika. Mokėti sudaryti atmintinę turistui. Mokėti pasirinkti ekskursijos objektus pagal klientų interesus. Susipažinti su pagrindiniais turizmo objektais ir lankytinomis vietomis. Sugebėti apskaičiuoti


Įmonėje sudaromų protokolų įforminimas tik dalinai atitinka raštvedybos taisykles.

Registruojant dokumentus UAB “Baltic Travel Service Lufthansa City Center” nerašo registracijos numerio, kuris yra pagrindinis apskaitos ir paieškos rodiklis.

2.UAB “Baltic Travel Service Lufthansa City Center” neturi sudarytos bylų nomenklatūros, tai labai apsunkina darbuotojų darbą su dokumentais bei didėja įvairių klaidų atsiradimo galimybės.

3.Dokumentų vertės ekspertizė yra atliekama vadovaujantis tik “Bendrųjų dokumentų saugojimo terminų rodykle”, kurioje yra nurodytas dokumentų saugojimo terminas.

4.UAB “Baltic Travel Service Lufthansa City Center” yra sukurtas archyvas (specialios patalpos) dokumentams saugoti.

Kelionių agentūra praktikos ataskaita. (2013 m. Vasario 12 d.). http://www.mokslobaze.lt/kelioniu-agentura-praktikos-ataskaita.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 12:40