Kelionių agentūros marketingo planas


Strateginiai tikslai kelioniu agenturos. Kelioniu marketinginis planas. Marketingo planas aktualumas. Turizmo agemturu strateginiai tikslai. Marketingo planas kursinis. Turizmo agenturu strateginiai tikslai. Rinkodaros strategijos planavimas, temos aktualumas. Norint atlikti marketingo strategija. Zigzag marketingo analize. Kelionių agentūra aktualumas.

Marketingo kursinis darbas. Įvadas. Kelionių agentūros „zigzag travel“ marketingo aplinkų. Makroaplinkos analizė. Mikroaplinos analizė. Kelionių agentūros „zigzag travel“ marketingo. Teikiamų paslaugų ir kainodaros vertinimas. Rėmimo veiksmų ir priemonių planas. Tyrimas ir jo rezultatų analizė. Paslaugų naudojimosi dažnumas. Respondentų naudojimasis paslaugomis. Teikiamų paslaugų dažnumas. Kainos ir kokybės santykis. Įmonės darbo laikas. Organizacijos pasiekiamumas. Reklamos žinomumas. Nuolaidos. Respondentų lytis. Respondentų amžius. Respondentų gybvenamoji vieta. Respondentų socialinė padėtis. Uab “zigzag travel“ įmonės (ssgg) analizė. Marketingo veiksmų ir priemonių plano rengimas. Marketingo tikslų, strategijų nustatymas. Pozicionavimo žemėlapis pagal kainas ir paslaugų įvairovę. Marketingo veiksmų ir priemonių programa. Lentelė. Išvados. Literatūra ir informacijos šaltiniai.


Darbo tema. Kelionių agentūros „Zigzag travel“ marketingo planas.

Temos aktualumas. Visoms įmonėms būtina marketingo strategija, kad galėtų reaguoti į rinkos pokyčius. Universalios strategijos, kuri tiktų visoms įmonėms ir atvejams nėra. Kiekviena įmonė privalo pati susidaryti geriausią, sau tinkamiausią strategiją, įvertinusi situaciją, galimybes, tikslus ir išteklius. Plnavimas padeda įmonėms aiškiau suformuluoti savo uždavinius ir politiką, geriau koordinuoti pastangas ir suteikia aiškesnius veiklos įvertinimo standartus, gerinančius valdymą. Planavimas padeda įmonei numatyti ir greitai reaguoti į aplinkos pokyčius bei geriau pasiruošti netikėtumams (R. A. Ligeikienė, 2004). Taigi, norint atlikti „Zigzag Travel“ marketingo planą, reikia kuo geriau viską išanalizuoti.

Darbo tikslas. Parengti kelionių agentūros „Zigzag Travel“ marketingo planą.

Darbo uždaviniai:

1.Išanalizuoti UAB „Zigzag travel“ marketingo aplinkų analizę

2.Atlikti UAB „Zigzag Travel“ marketingo komplekso vertinimą

3.Parengti marketingo veiksmų ir priemonių planą.

Kelionių agentūros marketingo planas. (2013 m. Kovo 04 d.). http://www.mokslobaze.lt/kelioniu-agenturos-marketingo-planas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 00:11