Kelionių agentūros praktikos ataskaita


Kranta stravel reklamos tyrimas. Moksliniai straipsniai apie kelioniu agenturos.

Turizmo praktikos ataskaita. Įvadas. Įmonės pristatymas.Uab „krantas tarvel“ tikslai.Organizacinė įmonės struktūra.Uab „krantas travel“ veiklos dokumentacija. Įmonės rinkodaros komplekso analizė.Uab „krantas travel“ kainodaros politika ir strategija.Uab „krantas travel“ konkurentų paslaugų kainų analizė.Pardavimų skatinimo priemonių planas.Rinkodaros komunikacijos priemonių efektyvumo tyrimas. Organizacijos aplinka. Įmonės veiklos strategija. Darbuotojų mokymas ir kvalifikacijos kėlimas. Konfliktai. Konfliktų valdymas. Kontrolė. Priežastys, sąlygojančios darbuotojų judėjimą įmonėje. Inovacijų taikymas įmonės veikloje. Mokslinių straipsnių analizė. Savirefleksijos užduotis. Išvados ir rekomendacijos. Literatūros sąrašas. Priedai.


Apibendrinant ir įvertinant tyrimo rezultatus, galima teigti, jog UAB „Krantas tarvel“ ne visos rinkodaros komunikacijos priemonės yra efektyvios. Respondentų nuomone, reklama yra visiškai nepastebima, nes jos yra mažai ir nėra įsimintina. Reklamos vadybininkui reikia kurti reklamas skirtas tikslinėms auditorijoms, taip jos bus pastebėtos ir efektyvesnės. Išanalizavus tyrimo rezultatus nustatyta, jog efektyviausios rinkodaros komunikacijos priemonės yra asmeninis pardavimas ir pardavimų skatinimas. Šioms priemonėms kurti ir tobulinti UAB „Krantas travel“ skiria labai daug laiko ir pajamų, ypač asmeniniam pardavimui, nes asmeninis pardavimas yra efektyviausia rinkodaros komunikacijos priemonė.

Kelionių agentūros praktikos ataskaita. (2013 m. Gegužės 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/kelioniu-agenturos-praktikos-ataskaita.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 10:08