Kelionių agentūros verslo planas


Turizmo verslo planas.

Santrauka. Įvadas. Verslo aprašymas. Įmonės aprašymas. Verslo pobūdis. Bendrovės vizija, misija, tikslai ir uždaviniai. Vizija. Misija. Tikslai. Uždaviniai. Makroaplinkos veiksniai. Rinkos apžvalga. Kainų strategija. Prekės strategija. Paskirstymo strategija. Rėmimo strategija. Mikroaplinkos analizė. Įmonės struktūra, valdymo personalas ir darbuotojai. Finansinė įmonės analizė. Įmonės finansinis ir ekonominis įvertinimas. Finansinės būklės analizė ir prognozė. Išvados. Literatūros sąrašas.


Šiandien dauguma iš mūsų mėgsta keliauti, tačiau mažai kas įsivaizduoja kaip sunku įkurti firmą, kuri teikia mums kelionių paslaugas ir ne tik. Manoma, kad didžiausia problema gali būti ta, jog kelionių agentūra „Eurogidas“ būsianti jauna, nepatyrusi įmonė, kuriai gali kilti sunkumų pritapti rinkoje bei tapti viena iš lyderių šioje verslo srityje. Mūsų verslo plano tikslas pagrįsti ir suplanuoti įmonės veiklą, kas palengvintų jos valdymą, koordinavimą bei norimų rezultatų pasiekimą.

Šiuo metu Lietuvoje yra puikios galimybės kurtis naujam verslui. Mūsų komanda pasirinko turizmo verslo plėtojimą ir organizavimą. UAB „Eurogidas“ planuojama įregistruoti ateinančiais metais, kad jau kitą sezoną įmonė pilnai galėtų teikti savo paslaugas ir aptarnauti savo klientus. Įmonė bus registruojama Vilniaus savivaldybėje, o jos veikla bus vykdoma Vilniaus centre nuomojamose patalpose, esančiose Kalvarijų gatvėje. Ji bus steigiama vienintelio akcininko.

Uždaroji akcinė bendrovė „Eurogidas“ bendradarbiaus su kitomis tarptautinių kelionių organizavimo agentūromis: „TEZ tour“, „Omni turas“, „West express“ ir kitomis. Savo klientams UAB „Eurogidas“ siūlys savo ir kitų agentūrų organizuojamas kokybiškas rekreacines, kultūrines, sportines, dalykines, komunikacijos keliones į Ispaniją, Turkiją, Tunisą, Egiptą ir kitas šalis. Į kelionės paketo kainą įtraukta: lėktuvo ar autobuso bilieto į abi puses kaina, gido paslaugos, apgyvendinimas viešbutyje su pasirinktu maitinimo tipu (pusryčiai; pusryčiai ir vakarinė; pusryčiai, pietūs ir vakarienė; „viskas įskaičiuota“; „Ultra viskas įskaičiuota“). Klientų patogumui galima įsigyti ne visą kelionės paketą, o tik kelionės bilietą lėktuvu ar autobusu, apgyvendinimą viešbutyje. Klientams pageidaujant, už papildomą mokestį bus įtraukiamos pažintinės ekskursijos. Pagrindinė bendrovės veikla - turizmo ir užsakomųjų kelionių organizavimas, vykdymas bei priežiūra. Viena iš veiklos sričių, kuriai bendrovė skirs ypatingą dėmesį, - kelionių į sporto renginius organizavimas.

Lietuvai įstojus į Europos Sąjungą, atsirado galimybė laisvai judėti, o tai labai svarbu plečiant įmonės veiklą Europos šalyse ir kur kas supaprastino turizmo paslaugų sudėtingumo procesą bei procedūras. Ateinančiais metais planuojama suorganizuoti apie 15 išvykų į tarptautines, įvairaus rango, futbolo bei kitų sporto šakų varžybas. Vasarą kelionių agentūra organizuos labai paklausias pažintines keliones į Turkiją, Ispaniją, Tunisą, Italiją bei kitas egzotiškas šalis.

UAB „Eurogidas“ klientai bus maloniai aptarnaujami jaukioje aplinkoje, jų kelionės dokumentai greitai ir be papildomų mokesčių sutvarkomi.

UAB “Eurogidas” klientas bus aprūpintas visokeriopa pagalba ir stengiamasi atsakyti į visus jo klausimus, susijusius su kelionėmis, kelionių draudimu ar kelionių pirkimu lizingo būdu. Kiekvienas klientas, atėjęs į mūsų įmonę, gaus tai, ko ieškojo.

Misija – organizacijos paskirties, vaidmens visuomenėje charakteristika, apibrėžianti jos ribas ir esmę. Kuriant misiją būtina sukaupti informaciją apie bendrąsias visuomenės, ekonomikos, kultūros vystimosi tendencijas, naujus mokslo ir technologijų pasiekimus, organizacijų kaitos perspektyvas. Misija atsako į šiuos klausimus: kas mes esame? Ką darome? Ką darysime ateityje? Misijos kintamieji - tai vartotojai, produktai ar paslaugos, poreikiai, rinka, technologija, filosofija, tikslai, saviraiška, darbuotojai ir t.t.

UAB ”Eurogidas” komanda tiria rinką, vartotoją, kruopščiai bando prie jų prisitaikyti, išanalizuoti žmonių poreikius, numatyti įvairias naujoves, technologinę pažangą, skatina nepriekaištingą darbuotojų darbą ir jų suinteresuotumą dirbti, tuo pačiu ir patenkinti klientą. UAB „Eurogidas“ plėtodama savo verslą turizmo srityje, skatina pasaulio pažinimą, skirtingų kultūrų bei tradicijų puoselėjimą, jų populiarinimą.

Pagrindinė mūsų įmonės verslo misija yra patenkinti klientą, suteikti jam palankias gyvenimo sąlygas, gerą poilsį, nepakartojamus įspūdžius bei pakilią nuotaiką ir norą dar kartą sugrįžti į mūsų agentūrą.

  • Turizmas Verslo planai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 23 puslapiai (5170 žodžių)
  • Universitetas
  • Turizmo verslo planai
  • Microsoft Word 50 KB
  • Kelionių agentūros verslo planas
    10 - 10 balsai (-ų)
Kelionių agentūros verslo planas. (2016 m. Vasario 09 d.). http://www.mokslobaze.lt/kelioniu-agenturos-verslo-planas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 02:54