Kelionių agentūros West Express verslo plėtros planas


Turizmo kursinis darbas. Santrauka. Įvadas. Turizmo samprata ir klasifikacija. Kelionių agentūros samprata. Kelionių paslaugų paketas. Kelionių agentūros ,, West Express“ verslo plėtros planas. Verslo plėtros santrauka. West Express“ kelionių agentūros pristatymas. Verslo idėjos pristatymas. Kelionių agentūros,, West Express“ darbuotojų analizė. Rinkos analizė ir rinkodaros strategija. Finansinis planas. Jautrumo ir rizikos analizė. Išvados. Terminų ir sąvokų žodynas. Literatūros sąrašas. Priedai.


Šiame kursiniame darbe, vadovaujantis moksline literatūra, internetiniais šaltiniais bus parengtas kelionių agentūros West Express verslo plėtros planas. Darbo problematika susijusi naujai kuriama paslauga kuri yra ypač reikalinga turistams kurie keliaudami trumpai viešėjo vienoje ar kitoje šalyje ir nespėjo arba nerado norimų suvenyrų, kuriuos galėtų parvežti savo artimiesiems. Teorinėje dalyje apžvelgiama turizmo samprata, kelionių agentūrų veikla bei kelionių paslaugų paketo reikšmė turizmo srityje. Praktinėje dalyje paruoštas verslo planas naujai sukurtai paslaugai, apskaičiuotas ir parengtas finansinis planas, parengta rinkos strategija, bei atlikta jautrumo ir rizikos analizė

Kiekvienais metais vis daugiau žmonių išsiruošia į įvairias keliones ir visai ne svarbu ar tai yra pažintines, poilsines ar verslo kelionės. Dažniausia norėdami keliauti žmonės kreipiasi į kelionių agentūras kuriose jiems padedama pasirinkti tinkamiausią kelionės variantą. Kelionių agentūros kasmet užima vis svarbesnę vietą turizmo sektoriuje, nes jų paslaugomis naudojasi vis daugiau pasaulio žmonių, kurie naudodamiesi jų paslaugomis stengiasi patenkinti kasmet vis kintančius savo poreikius. Šiomis dienomis turizmo sektoriaus nelabai galima įsivaizduoti be kelionių agentūrų kurios yra tarsi tarpininkas tarp kelionių organizatorių ir paprastų vartotojų norinčių keliauti. Kuo platesnis kelionių agentūros teikiamų paslaugų asortimentas tuo daugiau klientų jos pritraukia ir taip sau gauna kuo didesnę naudą. Naujos paslaugos atsiradimas agentūrai gali atnešti ne tik didesnį pelną, bet ir bet ir prisivilioti, kuo daugiau pelningų ir lojalių klientų iš konkurentų. Kuo labiau atsižvelgiama į kasmet kintančius turistų poreikius ir keliavimo motyvus tuo didesnę tikimybę agentūros turi veikti pelningai ir populiarėti klientų tarpę.

Temos aktualumas: Turizmas gali būti apibrėžiamas įvairiais aspektais, tačiau vieningas visų pripažintas apibendrinimas, atspindintis sisteminį požiūrį į šią veiklą iki šiol nesuformuluotas. Šiomis dienomis turizmo, negalima įsivaizduoti be kelionių ir jas teikiančių kelionių agentūrų, kurios yra tarsi tarpininkai tarp keliautojų ir kelionių organizatorius. Turizmo sektorius kasmet vis labiau kinta todėl, jo ištirti visiškai neįmanoma, kadangi kasdiena atsiranda vis naujų kelionių ir turizmo paslaugų, žmonės trokšta vis egzotiškesnių kelionių, ir įsimintinesnių nuotykių.

Darbo problematika: naujai kuriama paslauga yra ypač reikalinga turistams kurie keliaudami trumpai viešėjo vienoje ar kitoje šalyje ir nespėjo arba nerado norimų suvenyrų, kuriuos galėtų parvežti savo artimiesiems. Ši paslauga kelionių agentūrai taip at butų labai nebloga investicija, nes į ją kreiptųsi daugiau klientų, kurie norėtų pasinaudoti nauja paslauga.

Darbo objektas: kelionių agentūra ,,West Express“

Darbo tikslas: parengti kelionių agentūros ,,West Express“ verslo plėtros planą

Darbo uždaviniai:

Aptarti turizmo ir kelionių agentūros samprata;

Išsiaiškinti kas tai yra kelionių paslaugų paketas;

Sukurti nauja turistams ypač reikalingą paslaugą;

Sukurti ,,Vestekspress“ kelionių agentūros verslo plėtros planą;

Darbo metodai: mokslinės literatūros ir internetinių šaltinių analizė

Turizmo terminu žodyne žodis turizmas yra apibrėžiamas kaip veikla, susijusi su kelionėmis ir jų tikslų įgyvendinimu ( 97 p.2009). Turizmu dažniausiai vadinamas keliavimas iš vienos vietos į kitą siekiant patenkinti savo asmeninius poreikius Pats turizmas atsirado dar antikos laikais, kai pagrindiniai keliautojų motyvai buvo prekyba, švietimo tikslai, keliavimas į šventas vietas bei gydyklas. Pirmuosius turizmo apibrėžimus XX a. antroje pusėje pradėjo formuoti Jungtinių Tautų Organizacija, kuri turizmą apibrėžė kaip aktyvų poilsį už nuolatinės gyvenamosios vietos ribų, padedantį gerinti žmogaus sveikatą Pasak P. Grecevičių tai yra viena efektyviausių žmogaus rekreacinių poreikių tenkinimo priemonių (26p.). Keliaudamas žmogus netik patiria naujų pojūčių, bet ir taip pat patenkina savo socialinius, kultūrinius bei kitus pojūčius. Nuo kelionės motyvų ir poreikio keliauti priklauso ar žmogus vis dėlto pasiryš keliauti. Turistų motyvacija visų pirma remiasi žmogaus poreikiais, o šių poreikių analizę geriausiai galima susieti su žymaus amerikiečių psichologo A.Maslow 1954m. sudaryta hierarchine poreikių piramidė. Pasak Grecevičių P. šis perspektyvus ir plačiai žinomas modelis bandė paaiškinti visuomenės reikmių pokyčius. diskusijose apie išaugusius laisvalaikio poreikius. Autorius taip pat teigia, kad motyvacija yra vidinė žmogaus jėga priverčianti jį ką nors daryti., kad realizuotu biologinį poreikį ar psichologinį troškimą( 51p. 2002)

  • Turizmas Kursiniai darbai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 23 puslapiai (5162 žodžiai)
  • Kolegija
  • Turizmo kursiniai darbai
  • Microsoft Word 127 KB
  • Kelionių agentūros West Express verslo plėtros planas
    10 - 10 balsai (-ų)
Kelionių agentūros West Express verslo plėtros planas. (2015 m. Gruodžio 23 d.). http://www.mokslobaze.lt/kelioniu-agenturos-west-express-verslo-pletros-planas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 22:33