Kelionių centras megaturas pozicionavimas turizmo paslaugų rinkoje


Paslaugu pozicionavimas. Išvykstamojo urizmo paslaugų rinkos analize 2013. Megaturo rinkos analizė. Mega turas stebejimas. Turizmo paslaugu pozicionavimas. Imones pozicionavimo klausimai. Megaturas rinkodara. Pozicionavimas turizme. Paslaugų rinkos analizė lyginant su konkurentais. Kaimo turizmo sodybos pozicionavimas.

Marketingo kursinis darbas. Įvadas. Literatūros šaltinių, įmonės pozicionavimo klausimais,teorinė analizė. Turizmo samprata. Imonės pozicionavimas. Produkto pozicija. Uab ,,megaturas“ pozicionavimas turizmo paslaugų rinkoje. Kelionių centras „megaturas“ veiklos ypatumai. Makroaplinkos analizė. Kelionių centro „megaturas“ konkurentų analizė. Tyrimo organizavimas. „megaturo“ vertinimas. Demografiniai duomenys. Tyrimo rezultatų apibendrinimas. Išvados ir siūlymai. Literatūros sąrašas. Summary. Priedai.


Temos aktualumas. Turizmo sektoriaus raidai Lietuvoje didelę įtaką turėjo praūžusi pasaulinė ekonomikos krizė. Neigiamos įtakos turizmo paslaugų paklausai turėjo visuomenės perkamosios galios mažėjimas. To pasekoje atitinkamai mažėjo ir pasiūla.

Lietuvos turizmo rinka iki 2008 m. nuolatos stabiliai augusi, 2009 – 2010 m. patyrė nuosmukį. Neatlaikę stiprėjančios konkurencinės kovos kai kurie rinkos dalyviai turėjo pasitraukti iš turizmo sektoriaus.

Stabilizuojantis ekonominei situacijai Lietuvoje (Lietuvos respublikos Statistikos departamentas, 2011), turizmo organizatoriai ir agentūros susiduria su poreikiu įvertinti esamą ir potencialią turizmo paslaugų paklausą ir pasiūlą rinkoje, bei įvertinti savo pozicionavimą rinkoje.

Tinkama turizmo paslaugų paklausos ir pasiūlos analizė leidžia turizmo paslaugų organizatoriams priimti paslaugų geresnio pritaikymo vartotojų poreikiams sprendimus, leisiančius joms išsilaikyti rinkoje ir sėkmingai vystyti savo veiklą. Todėl pasirinkta tema yra aktuali Lietuvoje veikiantiems kelionių organizatoriams, siūlantiems išvykstamojo turizmo paslaugas.

Darbo problema – mažėjantis klientų srautas.

Darbo tikslas – įvertinti UAB „Megaturas“ ir nustatyti poziciją rinkoje.

Uždaviniai:

1.Apžvelgti literatūros šaltinius, nagrinėjančius pasirinktą temą ir iškeltą problemą.

2.Supažindinti su UAB „Megaturas“ veiklos ypatumais.

3.Atlikti konkurentų analizę ir nustatyti UAB „Megaturas“ stipriąsias ir silpnąsiais puses.

4.Apibendrinti tyrimo rezultatus ir teikti išvadas bei siūlymus UAB „Megaturas“ pozicionavimo rinkoje stiprinimui.

Tyrimo metodai: Siekiant kuo geriau išanalizuoti UAB „Megaturas“ poziciją rinkoje ir stipriąsias bei silpnąsias puses lyginant su konkurentais, darbe buvo taikomi šie tyrimo metodai:

1.Literatūros šaltinių analizė.

2.Anketinė apklausa

3.Statistinių duomenų rinkimas ir sisteminimas.

Kursinį darbą sudaro dvi pagrindinės dalys. Teorinėje dalyje apžvelgiama 6 autorių ir kitų informacijos šaltinių medžiaga, susijusi su kursinio darbo tema ir problema (supažindinama su turizmo ir įmonės pozicionavimo sampratomis). Kitoje dalyje nagrinėjamas kelionių centras „Megaturas“, remiantis anketinės apklausos rezultatais.

  • Marketingas Kursiniai darbai
  • 2013 m.
  • 28 puslapiai (4115 žodžių)
  • Universitetas
  • Marketingo kursiniai darbai
  • Microsoft Word 552 KB
  • Kelionių centras megaturas pozicionavimas turizmo paslaugų rinkoje
    10 - 1 balsai (-ų)
Kelionių centras megaturas pozicionavimas turizmo paslaugų rinkoje. (2013 m. Vasario 08 d.). http://www.mokslobaze.lt/kelioniu-centras-megaturas-pozicionavimas-turizmo-paslaugu-rinkoje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 20:48