Kelių projektavimas


Statybos kursinis darbas.

Įvadas. Vidutinio metinio paros eismo intensyvumo skaičiavimai bei kelio kategorijos nustatymas. Tarp taškų A ir B projektuojamos kelio trasos parinkimas ir aprašymas. Tiesių ilgių , rumbų ir horizontaliųjų kreivių parametrų skaičiavimas. Kelio trasos koordinačių nustatymas. Kelio trasos elementai. Poskūkio kampų, tiesių ir kreivių elementų žiniaraštis. Suprojektuotuos kelio trasos tikrinimas su automatizuoto projektavimo sistema Civil 3D programa. Projektuojamos kelio trasos AB išilginis profilis. Kelio sustojimo ir aplenkimo skaičiavimas ir tikrinimas. Viražo atlankos skaičiavimai. Projektinės apkrovos A skaičiavimas ir kelio dangos parinkimas atsižvelgiant į grunto klasę. Suprojektuotos kelio trasos AB ataskaitos ir žiniaraščiai. Trasos nužymėjimo ataskaita. Trasos kreivių elementų žiniaraštis. Išilginio profilio ataskaita. Viražo ataskaita. Žemės darbų žiniaraštis. Nuimamo dirvožemio sluoksnio darbų žiniaraštis. Kelio konstrukcijos medžiagų žiniaraštis. Bendrosios išvados. Literatūros sąrašas. Brežiniai ir grafikai.


Automobilių keliai yra pagrindiai susisiekimo ir krovinių vežimo keliai sausumoje, jais pasiekti galima daug daugiau objektų nei kitais keliais (geležinkeliais, vandens ar oro keliiais), galbūt eismas jais vyksta ne greičiausiu tempu, bet galimybės yra didžiausios ir be automobilių kelių kiti keliai netektų savo reikšmės.

Eismas automobilių keliais turi būti patogus, komfortiškas, saugus, ekenomiškas, logiškas ir nedaryti didelės žalos aplinkai ar aplink išsidėsčiusioms gyvenvietėms, kad visa tai užtikrinti projektuojant kelią reikia atsižvelgti ir įvertinti visus šiuos veiksnius. Projektuojant įvertinti naudojimo laikotarpiu vykstančius transporto eismo galimus pakitimus, klimato įtaką, geografinę padėtį. Visa tai yra ilgas, kruopštaus darbo , nemažų ekonominių resursų, darbo jėgos reikalaujantis procesas, nes visgi automobilių kelias yra sudėtingas inžinerinis statinys. Tačiau geri keliai yra šalies ekonominės gerovės užtikrinimas – greitas ir patogus keleivių ir krovinių vežimas, sutaupytas kelionės laikas, transporto priemonių eksplotacinės būklės tausojimas.

Šiame darbe bus projektuojamas visiškai naujas kelias, kuris turės atitikti visus saugaus, greito ir komfortiško susisiekimo reikalavimus, turės būti draugiškas aplinkai bei neardyti reljiefo, taip pat būti kiek įmanoma ekonomiškas. Pradžioje naudosime rankinius skaičiavimus paskui juos tikrinsime su automatizuota projektavimo sistema Civil 3D , įvertinsim projektavimo metu gautus skirtumus tarp automatizuoto projektavo ir rankiniu būdų atliktų skaičiavimų. Viso projektavimo metu laikysimės Lietuvos Respublikos statybos ir projektavimo įstatymų, normų, projektavimo metodikų ir rekomendacijų.

Pirmiausia reikia nusistatyti matavimo paros eismo intensyvumą :

Čia : Ipi – i-tosios paros matavimo PEI, aut/parą( ; n matavimo dienų skaičius (1); Ksi – savaitės PEI koeficientas ( 1,02 o pasikliautinis intervalas δ – 26,1%) .

Čia: δ(Is) Is reikšmės pasikliautinis intervalas, % ; n-matavimo dienų skaičius;

  • Statyba Kursiniai darbai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 81 puslapis (14010 žodžių)
  • Universitetas
  • Statybos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 606 KB
  • Kelių projektavimas
    10 - 9 balsai (-ų)
Kelių projektavimas. (2016 m. Balandžio 04 d.). http://www.mokslobaze.lt/keliu-projektavimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 16:46