Kelių transportas konspektas


Transporto konspektas. Kelių transportas. Sunkvežimių tipai. Standartinis tentas (92 m3JUMBO (96-100 m3MEGA (100 m3DIDŽIATŪRĖ / autotraukinys (120 m3Autotransportui būdingi trūkumai. Geležinkelių transportas. Geležinkelio privalumai bei trūkumai. Apibendrinant galima išskirti tokius geležinkelio sistemos privalumus. Geležinkelių transportui būdingi ir trūkumai. Traukinys. Traukinių tipai. Vandens transportas. Upių susisiekimo keliai. Jūrų susisiekimo keliai. Vandens transporto tipai. Krovininių laivų tipai. Oro transportas.


Krovinių gabenimas jūra. Transportas ir, be abejonės, logistika yra vienos iš greičiausiai

augančių, besivystančių ir itin perspektyvių verslo šakų. Juk visos mus kasdien pasiekiančios prekės ir intensyvūs jų srautai priklauso nuo šių verslo sričių atstovų, kurie visuomet siekia užtikrinti, jog jų teikiamos prekės bei paslaugos kuo pigiau ir laiku pasiektų reikiamą vartotoją.Bene pagrindinė logistikos sritis yra prekybos logistika. Tai naujausia prekybos ūkio ir gyventojų aptarnavimo šakos praktinės veiklos bei mokslo sritis, kuri įprastai apima kelis pagrindinius prekių pateikimo klausimus – nuo gamintojo iki vartotojo ir iki įvairių mažmeninės prekybos objektų. Be abejonės, reikia nepamiršti, kad šitam procesui būtina ir transporto bei prekių saugojimo vieta, t. y. įvairūs didmeninės ar mažmeninės prekybos sandėliai bei prekybos įmonės. Būtent dėl šios priežasties prekybos logistika neretai yra vadinama tam tikra prekių judėjimo organizacija arba sistema, kuri per didžiulį sandėlių tinklą ar net tiesiogiai iš gamintojų pateikia įvairius produktus mažmeninei prekybai.Dažniausiai yra išskiriamos net penkios logistikos rūšys. Pagal tai, kokiomis transporto priemonėmis gali būti transportuojami įvairūs kroviniai, išskiriama automobilių, geležinkelių, vamzdynų, lėktuvų bei vandens transporto logistika. Aptarkime kiek plačiau kas yra krovinių gabenimas jūra, t. y. laivu.Krovinių gabenimas jūra gali vykti tiek šalies vidaus vandenimis, tiek ir jūromis. Tokiu transportu geriausia plukdyti itin didelius kiekius jau pagamintos produkcijos arba birias ir skystas medžiagas. Kai įvairios prekės transportuojamos šalies vidaus vandenimis, yra smarkiai sumažinama automobilių kelių apkrova, taip pat išvengiama rizikos per miestų teritorijas vežant pavojingus krovinius, pvz., benziną, nuodingas chemines medžiagas ir pan. Krovinių gabenimas jūra, upe ir kitais vandenimis, lyginant su kitomis logistikos rūšimis, turi gana nedidelius transportavimo kaštus, tačiau didelį našumą bei nenutrūkstamą judėjimą visą parą. Toks prekių transportavimas yra visiškai nepriklausomas nuo oro sąlygų.Vandeniu labai patogu transportuoti tokius krovinius, kuriems iškrauti galima panaudoti specialią įrangą. Šią logistikos rūšį geriausia rinktis tokiu atveju, jeigu prekių pristatymas nėra labai skubus. Juk laivo plaukimas gali užtrukti gana ilgai: jo greitį vidaus vandenyse dažnai tenka sumažinti dėl gyvenamųjų vietovių, tiltų, pontonų ar kitų trukdžių, be to, pakrovimo ir iškrovimo darbai neretai ilgai užtrunka, krovinius reikia saugiai įpakuoti.

Kelių transportas konspektas. (2014 m. Lapkričio 06 d.). http://www.mokslobaze.lt/keliu-transportas-konspektas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 11:49