Kelto reisas su vieno variklio gedimu


Kelto aprasymas. Kelto sandara. Keltas aprasymas. Aprasymas apie kelta. Kelto paskirtis. Rasinelis apie kelta. Keltu varikliai. Kaip aprašyti keltą. Apie kelta. Rasinys apie kelta.

Laivybos diplominis darbas. Įvadas. Pagrindiniai laivo ir jėgainės duomenys. Pagrindinės laivo charakteristikos. Laivo korpuso, sraigto ir propulsinės charakteristikos duoto reiso sąlygomis. Buksyravimo galingumo apskaičiavimas. Sraigtų išvystomo galingumo apskaičiavimas. Skaičiuojame variklių galingumą įvertinus nuostolius transmisijoje. Variklių galingumo apskaičiavimas. Eigos variklių parametrai duotam reisui. Laivo reiso užduoties trumpas aprašymas. Resursų reiso vykdymui apskaičiavimas. Reikalingo reisui kuro ir tepalo kiekio apskaičiavimas. Atsarginių dalių, įrankių ir instrumentų komplektas. Reiso dokumentacijos paruošimas. Reiso vykdymo aprašymas. Laivo jėgainės įgula ir pareigos. Laivo variklių eksploatavimas. Užduotyje nurodyto gedimo diagnostika, remontas. Aplinkos apsauga. Tarptautiniai reikalavimai aplinkos apsaugai. Atmosferos teršalų emisijos iš laivų mažinimo technologijos. Aplinkos apsaugos reikalavimų vykdymas. Ekonominių laivo jėgainės rodiklių įvertinimas. Priemonės ir rekomendacijos reiso ekonominių rodiklių ir aplinkos apsaugos pagerinimui.


Diplominio darbo užduotis: ro – ro tipo kelto klaipėda reisas maršrutu zasnicas – klaipėda , su vieno eigos variklio gedimu (vandens pratekėjimas šilumokaityje) neturint galimybės išvesti variklį iš eksploatacijos reiso metu.

Darbo tikslas: praktikos metu susipažinus su laivu ir jo energetiniais įrenginiais atlikti laivo ir jėgainės propulsinio komplekso analizę. Pasiruošti užduotam reisui, paskaičiuoti reisui reikalingus resursus, reikalinga kuro, tepalo kiekį, atsarginių dalių skaičių, kad užtikriname laivo saugumą. Paruošti laivo dokumentaciją laivo išplaukimui. Pasirengti reiso metu planiniams remonto darbams. Aprašyti užduoto reiso vykdymą, atpažinti kilusį gedimą ir jį pašalinti. Įvertinti reiso ekonominius rodiklius ir juos optimizuoti. Užtikrinti darbo saugos ir aplinkosaugos reikalavimų vykdymą, kad nenukentėtų įgulos nariai.

Laivas klaipėda yra ro – ro tipo jūrinis keltas. Prirašymo uostas – klaipėda. Keltas klaipėda pastatytas vokieprojektinė paskirtis – jūrinis keltas. Perveža geležinkelio vagonus, automobilius, krovininius ir keleivius. Laive yra paruošta 63 žmonių gelbėjimosi vietų ir priemonių abiėjose laivo pusėse. Šiuo metu laivas priklauso kompanijai lisco, krovinius ir keleivius perveža linija klaipėda – zasnicas – klaipėda.

Laivo eiga užtikrinama keturiais 6vds 48/42 al – varikliais, kurių kiekvieno galia po 2650 kw, esant alkūninio veleno apsukoms n = 500 aps/min. Kiekvieni du varikliai sujungti per reduktorių suka po vieną sraigtą ir veleno generatorių. Laivas varomas reguliuojamo žingsnio sraigtais. Kelto valdomumą padidina trys pagalbiniai sraigtai: du laivapriekyje, vienas laivagalyje. Pakrovimas ir iškrovimas vykdomas horizontaliniu būdu per galinę aparelę. Laivo jėgainė išdėstyta laivagalyje. Keleivių ir ekipažo gyvenamosios patalpos yra laivapriekyje ant viršutinio denio.

Laivo įgula privalo būti sukomplektuota taip, kad būtų užtikrintas laivo gyvybingumas, nepažeidžiant tarptautinius saugaus plaukiojimo reikalavimus, bei įrenginių eksploatacija ir aptarnavimas. Projektinis laivą aptarnaujančio personalo skaičius - 54 žmonės. Sudėtis sekanti: kapitonas, vyr. Kapitono padėjėjas, antras kapitono padėjėjas (2 žm. ), trečiasis kapitono padėjėjas, kapitono padėjėjas keleiviams, vyr. Mechanikas, antrasis mechanikas, trečiasis mechanikas, ketvirtasis mechanikas, motoristai (6 žm. ), vyr. El. Mechanikas, antrasis el. Mechanikas, vyr. Elektrikas, sisteminis mechanikas, tekintojas, bocmanas, jūreiviai (6 žm. ).

Kelto reisas su vieno variklio gedimu. (2010 m. Kovo 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/kelto-reisas-su-vieno-variklio-gedimu.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 04:05