Kėpyklėles „gardumynas“ rinkos analizė


Vadybos kursinis darbas.

Įvadas. Apklausos rezultatų analizė. Rinkodaros komplekso elementai. Rinkos segmentavimas. Vartotojo elgesio faktoriai. Mikroaplinkos elementai. Makroaplinkos elementai. Konkurentų rinkos analizę. Prekės politika. Kainos politika. Pateikimo politika. Rėmimo politika. Išvados. Literatūra. Priedai. Priedas. Kepyklėles „Gardumynas“Anketine apklausa. Priedas.


Norėdami išsiaiškinti kokių prekių reikia klientui, sudarėme anketą, kurios rezultatus pateikiame žemiau. Į mūsų anketos klausimus atsakė 102 žmonės. Mūsų anketos uždaviniai yra atlikus rinkos tyrimą, išanalizuoti kokius gaminius dažniausiai perka vartotojai, kokia gaminių kaina jiems yra ir išsiaiškinti ar reklama turi įtakos renkantis prekes.

Apklausa parodė, kad dauguma respondentų perka bandeles, tai yra net 54%, mažiau perka pyragus – tik 17%, duoną perka 15% ir batoną tik 14% apklaustųjų.

Daugiau nei pusė, t.y. 68% apklaustųjų, teigia kad kepyklėlės tenkina jų poreikius, 23% respondentų poreikius tenkina iš dalies ir visiškai netenkina poreikių tik 8% apklaustųjų, 1% į šį klausimą neatsakė

Respondentai teigia, kad aptarnavimo kokybė kepyklėlėse yra gera (44% apklaustųjų nuomonė), 38% mano, kad kokybė yra puiki, 16% apklaustųjų teigia, kad aptarnavimas patenkinamas ir 2% į šį klausimą neatsakė.

Paklausus ar respondentai naudotųsi paslauga į namus: net 59% atsakė neigiamai, 38% teigiamai ir 3% šiuo klausimu nuomonės neturi.

Vieno apsipirkimo metu net 41% apklaustųjų atsakė, kad galėtų ir norėtų išleisti iki 2 eurų už gaminius, 24% norėtų išleisti apie 3-5 eurus, iki 10 eurų galėtų išleisti 29% respondentų ir 6% šiuo klausimu nuomonės neturi.

Apklaustieji atsakė, kad kepyklėlėse lankosi dažnai, t.y. 44% ir like 56% kepyklėlėse lankosi rečiau.

Beveik pusė apklaustųjų (42%) kepyklėlėse lankosi kartą per savaitę, taip pat nemaža dalis lankosi kartą per mėnesį (37%), kartą per dieną lankosi 14% respondentų ir likę 7% į kepyklėles užsuka tik kartą per metus.

Net pusė apklaustųjų atsakė, kad jiems didžiausią įtaką perkant daro kitų rekomendacijos (53%), 24% atsakė, kad jiems įtakos turi TV reklama, į stendus mieste dėmesį atkreipia 17% žmonių ir 6% atsižvelgia prieš pirkdami į reklamas spaudoje.

Daugiausiai apklaustųjų atsakė, kad renkantis kepyklėlę jiems svarbiausia gera lokacija (22%), po 18% apklaustųjų mano, kad jiems svarbu aptarnavimas ir nuolaidos bei įvarios akcijos. Taip pat nemažiau svarbu yra kepyklėlių darbo laikas (15%). Po 9% apklaustųjų nuomone, jiems svarbu asortimentas, gaminių šviežumas ir kaina.

Daugumai respondentų patogiausias darbo laikas yra darbo dienomis nuo 8h iki 18h ir savaitgaliais 10-15h (62%), kitai daliai tiktų, jei kepyklėlės dirbtų tik darbo dienomis 8-18h (22%) ir likę 16% atsakė, kad jiems darbo laikas yra nesvarbus.

Dauguma į šį klausimą atsakė moterys – 61%, 38% apklaustųjų yra vyrai ir 1% į šį klausimą neatsakė.

Beveik pusė apklaustųjų yra 19-25 metų (48%), kita dalis yra 26-30 metų (18%), dar mažesnė dalis yra 31-40 metų gyventojai, ir likę 34% apklaustųjų yra 41 ir daugiau metų.

Apklaustųjų socialinė padėtis yra daugiausiai dirbantys asmenys (44%), taip pat nemaža dalis yra studentai – 37%, mažesnė dalis respondentų yra moksleiviai (8%), bedarbiai (3%), kitokios socialinės padėties (6%) ir 2% į šį klausimą neatsakė.

Daugumai respondentų patogiausias darbo laikas būtų darbo dienomis nuo 8-18h ir savaitgaliais 10-15h.

Daugumos respondentų amžius buvo 19-25 metai

Kiekviena įmonė rinkoje veikia remdamasi tam tikra orientaciją. Kotleris išskiria tokias pagrindines orientacijas: gamybos, prekės, pardavimo, rinkodaros ir visuomenės rinkos orientacijas.

  • Vadyba Kursiniai darbai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 28 puslapiai (3341 žodis)
  • Universitetas
  • Vadybos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 208 KB
  • Kėpyklėles „gardumynas“ rinkos analizė
    10 - 6 balsai (-ų)
Kėpyklėles „gardumynas“ rinkos analizė. (2016 m. Kovo 09 d.). http://www.mokslobaze.lt/kepykleles-gardumynas-rinkos-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 18:33