Kepyklos gaminių analizė


Marketingo analizė. Produktas. Pakuotė. Prekės ženklas. Prekės gyvavimo ciklas. Prekės vartotojai. Kokybė ir savybės. Papildoma nauda. Prekės įsigijimas. Reklama. Pardavimo skatinimai. Prekių gylis. Išvados. Naudota literatūra.


Duonos gaminiai yra nepakeičiami ir vieni svarbiausių produktų prekybos rinkoje. Jie neatsiejami nuo vartotojų kasdienybės.

Kepyklos produktai- tai įvairių rūšių duonos, batonai, bandelės, kurių kepimo procesas ilgas, sudėtingas, reikalaujantis kruopštaus ir atidaus darbo. Puoselėjant duonos gaminimo tradicijas siekiama aukščiausios kokybės ir vartotojų pripažinimo.

UAB Kepykla yra viena pirmaujančių kepyklų, kuri yra Suomijos kompanijos „x“ atstovė. Kepykla savo veiklą pradėjo nuo šeimos verslo- kavinės Helsinkyje.

Šiandien Kepykla yra tarptautinė kompanija, turinti 15 tūkst. Darbuotojų ir veikianti aštuoniose šalyse. Ji jungia 1100 restoranų, 3 saldumynų fabrikus.

Kepykla siūlo savo vartotojams platų duonos gaminių asortimentą, kurį gamina kepykla. Išsirinkti mėgstamą duoną gali kiekvienas pirkėjas.

  • Marketingas Analizės
  • 2013 m.
  • 12 puslapių (1852 žodžiai)
  • Kolegija
  • Marketingo analizės
  • Microsoft Word 80 KB
  • Kepyklos gaminių analizė
    10 - 2 balsai (-ų)
Kepyklos gaminių analizė. (2013 m. Rugsėjo 09 d.). http://www.mokslobaze.lt/kepyklos-gaminiu-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 11:56