Kepyklos parduotuvės analizė


Kepyklos aprasymas. Bandelių kepyklos- parduotuvės įmonės aprašymas. Kepyklos asortimento analize.

Marketingo analizė. Kepyklos analizė. Apie įmonę. Mikroaplinka. Makroaplinka. Segmentavimas. Vartotojo elgsena:. Pozicionavimas. Konkurencinis pranašumas. Konditerijos gaminių gyvavimo ciklo nustatymas. Konditerijos gaminių gaminių modifikacijos numatymai. Kainodaros strategija. Konditerijos gaminių daugiakanalė paskirstymo strategija. Rėmimo kompleksas.


Lietuvoje veikia 4 stambios ir 241 smulki bei vidutinė konditerijos kepykla. Taigi, šalies konditerijos rinkoje stiprėja oligopolinės konkurencijos bruožai. Įmonę, pagal konkurencijos tipus dar galima skaidyti į horizontaliąją ir vertikaliąją konkurenciją.

Pagal duotą lentelę matome jog nuo 2006 metų iki 2012 metų Klaipėdos apskrityje gyventojų skaičius ženkliai sumažėjo, kas sudarė beveik 27 tūkst. gyventojų, tai gali įtakoti mūsų bandelių kepyklai bandelių perkamumo mažėjimą.

  • Marketingas Analizės
  • 2013 m.
  • 11 puslapių (1263 žodžiai)
  • Mokykla
  • Marketingo analizės
  • Microsoft Word 65 KB
  • Kepyklos parduotuvės analizė
    10 - 1 balsai (-ų)
Kepyklos parduotuvės analizė. (2013 m. Kovo 11 d.). http://www.mokslobaze.lt/kepyklos-parduotuves-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 00:32