Keturtaktis dyzelinis variklis


Mechanikos referatas. Įvadas. Keturtakčio dyzelinio variklio veikimo principas. Keturtaktis variklis. Keturtakčio vidaus degimo variklio schema. Dujų skirstymo fazes. Maitinimo sistemos sandara. Common rail degalų įpurškimo Sistema. Išvados.


Lėtai suslėgtas arba didesniame šaltyje stovėjusio variklio užvedimo pradžioje oras cilindruose neįkais iki 400–7000C temperatūros, kuri būtina savaiminiam dyzelino užsiliepsnojimui. Todėl slėginio uždegimo varikliuose reikalingos kaitinimo žvakės. Keturtakčių dyzelinių variklių dujų skirstymo ir alkūninio skriejiko mechanizmų sandara analogiška Oto varikliams, tačiau sistemos turi esminių skirtumų. Dyzeliniai varikliai neturi uždegimo sistemos, o degalai visada įpurškiami tiesiai į cilindrus didelio slėgio purkštukais.

  • Mechanika Referatai
  • 2015 m.
  • 18 puslapių (2279 žodžiai)
  • Universitetas
  • Mechanikos referatai
  • Microsoft Word 664 KB
  • Keturtaktis dyzelinis variklis
    10 - 8 balsai (-ų)
Keturtaktis dyzelinis variklis. (2015 m. Sausio 14 d.). http://www.mokslobaze.lt/keturtaktis-dyzelinis-variklis.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 21:34