Kiekybiniai ir kokybiniai tyrimai


Marketingo skaidrės. Tema. Tyrimų rūšys kokybiniai ir kiekybiniai tyrimai. Žvalgybiniai tyrimai. Kiekybiniai ir kokybiniai marketingo tyrimai. Kokybinis tyrimas. Kiekybinis tyrimas. Kiekybinio ir kokybinio tyrimo paskirtis. Kokybinių ir kiekybinių tyrimų palyginimas. Kokybinių tyrimų naudojimas. Kokybinių tyrimų naudojimas (tęsinys). Tyrimų rūšys. Pastaba. Sąryšis tarp tyrimo formų. Kiekybiniai ir kokybiniai tyrimai. Kiekybiniai ir kokybiniai tyrimo metodai palyginimas. Žvalgybinis tyrimas. Tyrimo hipotezė. Tyrimo problema. Tyrimo problema kodėl pastebimas kas mėnesį mažėjantis kavos pardavimas didžiuosiuose prekybos centruose. Kokybiniai metodai. Literatūros studijavimas/antriniai duomenys. Antrinių duomenų tinkamumo patikrinimas. Ekspertų apklausa. Focus grupė. Focus grupės privalumai. Focus grupės trūkumai. Gero focus grupės moderatoriaus požymiai. Giluminis interviu. Giluminio interviu tipai. Giluminio interviu vykdymo problemos. Giluminio interviu privalumai. Giluminio interviu vykdymo technikos. Projektiniai tyrimo metodai (technikos). Projektiniai tyrimo metodai. Žodžių asociacijos. Sakinio užbaigimas. Paveikslų interpretavimas. Trečio asmens technika (Vaidmenų atlikimas). Temos suvokimo testas. Projekcinių technikų įvertinimas.


II tema. Tyrimų rūšys: kokybiniai ir kiekybiniai tyrimai;Žvalgybiniai tyrimai.

Pvz., kiekybinių tyrimų metodu galima ir nenustatyti, kodėl prekė “Šaltinio vanduo”, kurio kokybė išties gera, išpilstytas į 1l plastikinius butelius ir pigesnis už konkurentų panašų vandenį, nėra labai perkamas. Kokybinių tyrimų metodu buvo pastebėta, kad tiriamojo butelio kamštis yra taip stipriai užsuktas, jog jam atsukti nepakanka moteriškos jėgos. Tad pirkėjai, susidūrę su šia problema, mieliau renkasi kitų įmonių vandenį. Keletą metų pastebima tendencija MT jungti kiekybinius ir kokybinius tyrimus į vieningą tyrimą ar tyrimų serijas.

Žvalgybinis tyrimas – Kokybinis tyrimas; Aprašomasis tyrimas – Kiekybinis tyrimas; Priežastinis tyrimas - Kiekybinis tyrimas.

Atliekamas, kai: reikia suformuluoti arba patikslinti tyrimo problemą suformuluoti hipotezę nustatyti tyrimo prioritetus reikia giliau susipažinti su problema.

Hipotezių pavyzdžiai: 1. Abonentinio mokesčio kaina yra per aukšta šio regiono gyventojams 2. Gyventojai prisijungia kabelinę televizija “piratiniu” būdu. 3. Didesnė gyventojų dalis priklauso mažai žiūrinčių TV žmonių grupei. 4. Pardavimų pastangos yra nepakankamos.

Speciali literatūra Komerciniai tyrimai Vidinė firmos informacija Statistinės ataskaitos Periodiniai leidiniai.

Ar informacija atitinka tyrimo tikslus? Ar informacija gali būti pritaikyta generaliniai aibei, kuri yra jūsų tyrimo objektas? Ar informacija nėra pasenusi? Ar informacija padengia visus kintamuosius, kurie reikalingi tyrimui atlikti? Kiek patikimi yra informacijos šaltiniai? Ar metodologija, kuri buvo naudojama informacijos rinkimui, jums yra žinoma?

  • Marketingas Skaidrės
  • 2015 m.
  • 49 puslapiai (2203 žodžiai)
  • Marketingo skaidrės
  • MS PowerPoint 237 KB
  • Kiekybiniai ir kokybiniai tyrimai
    10 - 9 balsai (-ų)
Kiekybiniai ir kokybiniai tyrimai. (2015 m. Balandžio 01 d.). http://www.mokslobaze.lt/kiekybiniai-ir-kokybiniai-tyrimai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 18:04