Kika parduotuvės mikro analizė


Marketingo analizė. Rinkos segmentavimas. Demografinis segmentavimas. Psichografinis segmentas.


Įmonė KIKA yra 30 kompanijų oficialusis įgaliotas atstovas Lietuvoje. Tai pasaulyje gerai žinomos kompanijos „ Sera ‘‘, „ Beaphar ‘‘, „ Trixie‘‘ , „ Savic‘‘ , „ Juwel‘‘, „ Vitakraft‘‘ ir kt.

KIKA dalinasi tuo ką turi. Parduotuvių tinklas padeda geriems žmonėms, remia socialines gyvūnų globos programas. KIKA remia:

Demografinis segmentavimas – tai pagal vartotojų pajamas, socialinę klasę. Pirkėjai, kurie gauna didesnes pajamas gali rinktis brangesnes prekes, negu tie kurie gauna mažesnes.

Psichografinis segmentas – tai pagal vartotojų hobius. Yra tokių žmonių, kurie labai lepina savo augintinius, kurie užeidami į tokią parduotuvę negali išeiti kažko jiems nenupirkę

KIKOS konkurentai yra visos parduotuvės prekiaujančios gyvūnų prekėm. Jų Lietuvoje yra daug ir įvairių, tokių kaip „ Pet Center“ bei elektroninių ( petshop.lt, petworld.lt ). Kaip visi žinome, elektroninėje prekyboje kainos būna mažesnės, nes jos neturi patalpų ir kitų sąnaudų.

Rinkoje jau yra nemažai tokių įmonių, labiau žinomos Jorkų rojus, Pet Center, Pet24.lt, Šunų rojus.lt ir kt. Jorkų rojuje yra mažas asortimentas, bet prekės kaina atitinka kokybę, be to turi pavienius pirkėjus, kurie augina Jorkšyro terjerus, tad didžiausias dėmesys šiai šunų veisliai. Tai pat yra veterinarijos vaistinės, jos prekiauja vaistais ir papildais.

Dar viena žinoma internetinė parduotuvė – Pet24.lt, joje parduodamos geriausių pasaulio gamintojų zoo prekės.

  • Marketingas Analizės
  • 2015 m.
  • 7 puslapiai (904 žodžiai)
  • Marketingo analizės
  • Microsoft Word 546 KB
  • Kika parduotuvės mikro analizė
    10 - 3 balsai (-ų)
Kika parduotuvės mikro analizė. (2015 m. Kovo 19 d.). http://www.mokslobaze.lt/kika-parduotuves-mikro-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 13:42