Kinijos užsienio prekyba


Verslo skaidrės.

Kinijos užsienio prekybos tendencijos. Tikslas ir objektas. Tikslas Pristatyti pasirinktos šalies verslo kultūrą. Trumpai apie šalį. Kinija – yra valstybė. Šalies verslo kultūra. Kinų civilizacijai būdingas aukštas socialinis – politinis kiekvieno žmogaus aktyvumas. Kinijos valdžia persiorientavusi į sistemą. Kinijos ekonomika yra tarpinio tipo – tarp socialistinės ir rinkos ekonomikos. Biurokratija. Kinų raštas – specifiniai hieroglifai. Kinijos kultūros pasiekimai. Tarptautinė kinijos prekyba. Praėjus net trisdešimčiai metų nuo rinkos liberalizavimo. Išėję iš parduotuvės ir atsidūrę gatvėje išvysite mums pažįstamus „Važiuojančius“ vardus – „Ford“. Kinai nieko prieš parduotuvėse matyti užsienio prekės ženklus. Ilgą laiką tarptautinės. Kinija ir konkurencija. Kinijos bendrovėms plečiantis. Jei finansų krizė turėjo didelių neigiamų pasekmių Vakarų pasauliui. Lietuva ir kinija. 2012 m. į mūsų šalį buvo įvežta kiniškų prekių. 2014 m. pagal prekybos apyvarta Kinija buvo 18-ta didžiausia Lietuvos prekybos partnerė. Lietuvos ir Kinijos prekyba 2004-2014 m. (mln. eurų). 2014 m. Lietuvos eksportas į Kiniją sudarė. Pagrindinės eksporto į Kiniją prekių grupės 2013-2014 m. Išvados. Kinijos ekonominis potencialas slypi žinojime. Naudota literatūra.

  • Verslas Skaidrės
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 24 puslapiai (905 žodžiai)
  • Verslo skaidrės
  • MS PowerPoint 1698 KB
  • Kinijos užsienio prekyba
    10 - 8 balsai (-ų)
Kinijos užsienio prekyba. (2016 m. Gegužės 10 d.). http://www.mokslobaze.lt/kinijos-uzsienio-prekyba.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 18:33