Kirpyklos analizė


Ekonomikos kursinis darbas.

Uab kirpyklos ,, beautiful “ rinkodaros analizė. Darbo tikslas. Darbo uždaviniai. Darbo objektas. Darbo metodai. Rinkodaros kompleksas. Rinkodaros komplekso elementai Rinkodaros komplekso elementai. Įmonės koncepcija orientacija. Rinkos segmentavimas ir tikslinė rinka. Vartotojo elgesio faktoriai. Vartotojo elgesio ( išorės ir vidaus ) faktoriai vartotojo sprendimo priėmimo procesas veiksniai. Vartotojo prototipas. Rinkodaros aplinkos. Kirpyklos ,, Beautiful “ mikroaplinka ELEMENTAI. Ilgalaikis turtas. Trumpalaikis turtas. Dovanų kuponai. Nuolatinės klientų kortelės. Žurnalas ,, Laima Stilius “. Reklaminiai skelbimai internetiniame puslapyje. Kirpyklos ,, Beautiful “ makroaplinka ELEMENTAI. Konkurentų rinkos analizė. Konkurentų analizė požymiai grožio salonas ,, sfinksas “ spa centras ,, eslauda “. Paslaugos politika. Paslaugų charakteristika. Paslaugos charakteristika kiekviename lygmenyje PASLAUGOS LYGMENYS Plaukų kirpimas Plaukų dažymas. Uab ,, Beautiful “ identifikavimo elementai. Kainų politika. Pateikimo politika. Rėmimo politika. Rėmimo priemonės. Reklaminiai pranešimai. Rėmimo biudžetas. Rėmimo biudžetas rėmimo priemonės 3mėn kaina kiekis. Pozicionavimo žemėlapis.


Rinkodaros kompleksą sudaro prekė (paslauga), kaina, paskirstymas ir visos priemonės skatinančios pirkti ar naudotis paslaugomis. Svarbu pasirinkti tokią prekę ar paslaugą, kuri būtų naudinga visiems vartotojams. Taip pat reikia atkreipti dėmesį, kad kainos nebūtų aukštesnės už konkurentų, nes tai atstums vartotojus ir įmonė nebus pelninga. Vietos pasirinkimas steigiant įmonę labai svarbus, nes kuo geresnė ir patogesnė vieta, tuo ji turi daugiau pranašumų. Patogesnėje vietoje pasiekia geresnių ekonominių rezultatų prieš konkurentus. Būtina nepamiršti ir apie rėmimą, kuriuo siekiama klientus informuoti apie paslaugas ir paskatinti jais naudotis. Tai viskas ką įmonė gali pati kontroliuoti ir valdyti.

Šiame darbe bus analizuojama steigiama kirpykla ,,Beautiful“. Šiais laikais kiekvienas žmogus nori atrodyti gražiai bei madingai, o ypač moterys, kurios visada rūpinasi savo išvaizda, todėl įmonės paslaugos turi paklausą. Siekiant sėkmės, reiktų atsižvelgti į įvairius rinkodaros aspektus. Šiame darbe bus stengiamasi rasti sprendimų, kad kirpykla taptų pelninga.

Darbo tikslas – apibūdinti kirpyklos ,,Beautiful“ veiklą, atsižvelgiant į rinkodaros veiksnius.

Darbo uždaviniai:

Pateikti kirpyklos ,,Beautiful“ rinkodaros komplekso programos elementus;

Atlikti rinkos segmentavimą ir nustatyi tikslinę rinką;

Apibūdinti vartotojo elgesio faktorius bei pateikti vartotojo prototipą;

Išnagrinėti įmonės mikroaplinką ir makroaplinką;

Atlikti konkurentų analizę;

Apibūdinti paslaugos, kainos, pateikimo ir rėmimo politiką.

Darbo objektas – kirpykla ,,Beautiful“.

Taikomos įvairios akcijos, vienkartiniai dovanų kuponai, galima įsigyti nuolatinę klientų kortelę, su kuria taikoma 10 % nuolaida.

Kiekviena įmonė vadovaujasi tam tikra rinkodaros koncepcija, tai yra į vartotoją orientuota įmonė ar žmogaus filosofija. Kirpyklos ,,Beautiful“ tikslas – įtikti savo klientams, pasiūlyti būtent tai, ko šie pageidauja, t.y. įmonės rinkodaros orientacija yra kuo tiksliau patenkinti poreikius. (5, 52 p.) Tenkinant poreikius, gali būti kuriamas ilgalaikis ryšys su vartotojų, siekiama, kad šis sugrįžtų vėl ir vėl. Tuo tarpu, jeigu klientas liks patenkintas, žmogus ne tik pats galės pamėgti kirpyklą, bet ir papasakos savo nuomonę kolegoms bei draugams. Todėl rinkodaros orientacijos įmonė galės uždirbti ne tik dėl to, kad vėl sugrįš jau kartą aptarnauti vartotojai, bet ir gaus gerą įvaizdį.

Rinkos segmentavimas – tai strategija, įgalinančią įmonę suskaidyti rinką į atskirus segmentus, kurie apibūdinti vienoda reakcija į rinkodaros veiksmus. Segmentavimo tikslas – tai išspręsti vartotojų tipologijos, arba klasifikavimo pagal daugelį požymių uždavinį. Išanalizavus segmentus, įmonė gali pasirinkti, kuriuos segmentus ji aptarnaus. Atlikus segmentavimą pagal įvairius požymius, nustatoma tikslinė rinka, pagal kuria įmonė nusprendžia, kurie segmentai yra patrakliausi ir kokius rinkos segmentus ji apims. (5, 127)

1. Plaukų šukuosenos, kirpimai, dažymai svarbūs ne tik, kad gražiai atrodyti, bet ir tam, kad plaukai atrodytų sveikai ir žvilgančiai.

1. Vartotojo kilęs poreikis negali būti patenkintas iš karto, nes neturi pakankamai informacijos apie įmonę kur daroma norima paslauga. Pradedama domėtis reklama, klausinėjama draugų ir kt.

2. Vartotojas susirinkęs pakankamai informacijos, pasirenka tą įmonę, kuri gavo daugiausiai teigiamų atsiliepimų.

1. Reikia išsiaiškinti kokia teikiamų paslaugų nauda yra vartotojams, t.y. pateikti aukštos kokybės paslaugas bei už prieinamas kainas.

Kirpyklos analizė. (2016 m. Vasario 01 d.). http://www.mokslobaze.lt/kirpyklos-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 14:22