Kirpyklos paslaugų rinkos analizė


Vadybos analizė. Įvadas. Paslaugos samprata, savybės, klasifikavimas, kokybė ir paketas. Paslaugos samprata. Paslaugų savybės. Paslaugų klasifikavimas. Paslaugos kokybė. Paslaugos paketas. Kirpyklų paslaugų rinkos analizė. Tyrimo metodika. Tyrimo duomenų apdorojimas ir analizė. Išvados. Informacijos šaltinių sąrašas. Priedai.


Paslauga – tai veikla ir rezultatas vienu metu. Vienintelis paslaugos vertintojas yra vartotojas, taigi galima teigti, kad žmogus neapsieina be paslaugų. Kirpyklos teikia žmogui įvairias paslaugas vienu metu, t.y. plaukų dažymą, plaukų šukavimą, plaukų plovimą ir dar daugelį kitų (plaukų priauginimą, plaukų kirpimą, plaukų tiesinimą karštomis žirklėmis). Šiuo darbu norima sužinoti, kokias paslaugas klientams teikia kirpyklos Telšių mieste.

Darbo objektas – kirpyklos teikiamos paslaugos.

Darbo tikslas – išanalizuoti kirpyklų teikiamas paslaugas Telšių mieste ir pateikti statistinius duomenis.

Darbo uždaviniai:

1.Apibūdinti paslaugos sampratą;

2.Išsiaiškinti paslaugų savybes;

3.Išanalizuoti kirpyklų teikiamas paslaugas klientams.

  • Vadyba Analizės
  • 2014 m.
  • 24 puslapiai (2578 žodžiai)
  • Vadybos analizės
  • Microsoft Word 128 KB
  • Kirpyklos paslaugų rinkos analizė
    10 - 2 balsai (-ų)
Kirpyklos paslaugų rinkos analizė. (2014 m. Balandžio 25 d.). http://www.mokslobaze.lt/kirpyklos-paslaugu-rinkos-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 04:17