Kirpyklos rinkodara


Kirpyklų rinkos tyrimų darbas. Kirpyklos rinka ir rinkodara.

Marketingo projektas. Kirpykla uab „milon“. Įvadas. Rinkodaros kompleksas. Mikroaplinka. Rinkodaros makroaplinka. Rinkos tyrimas. Konkurentų analizė. Praktinis darbas nr. Praktinis darbas nr. Prekės lygmenys. Kainos politika. Pateikimo politika. Praktinis darbas nr. Išvados. Literatūros sąrašas. Priedas.


Atliekant šį rinkodaros darbą buvo įvykdytas tikslas - įgyta žinių, kurie leido suprasti rinkodaros turinį ir reikšmę ir naudingumą analizuojant ir sprendžiant ekonomikos ir verslo problemas. Įvykdyti uždaviniai - surinkta ir susiteminta literatūra, apibendrinti duomenys, teorinės žinios pritaikytos praktiniame darbe, glaustai nusakyta teorinės ir praktinės kirpyklos UAB „Milon“ reikšmė.

Atlikus šį darbą, analizavome kirpyklą „Milon“, kuri leido suprasti rinkodaros reikšmę. Supratome ir tai, kad verslas bus sėkmingas tik tada, kai bus atliktas geras rinkodaros tyrimas, reikia išanalizuoti, kokių poreikių siekia vartotojai, įmonė turi prisitaikyti prie vartotojo, tik tuomet verslas bus sėkmingas. Todėl paslaugų teikėjai privalo nuolat rūpintis teikiamų paslaugų kokybe, o tai nėra lengva, nes paslaugos kokybę apibrėžti daug sunkiau nei daiktinę išraišką turinčios prekės.

  • Marketingas Projektai
  • 2013 m.
  • 36 puslapiai (3889 žodžiai)
  • Kolegija
  • Marketingo projektai
  • Microsoft Word 1646 KB
  • Kirpyklos rinkodara
    10 - 3 balsai (-ų)
Kirpyklos rinkodara. (2013 m. Gegužės 09 d.). http://www.mokslobaze.lt/kirpyklos-rinkodara.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 23:56