Kirpyklos verslo planas Grožio namai


Vadybos verslo planas. Įvadas. Santrauka. Veiklos pristatymas. Juridis amuo. Uab privalumai. Uab trūkumai. Veiklos tikslai. Marketingo planas. Paslaugos. Kaina. Paskirstymas. Rėmimas. Rinkodaros planas. Rinkos vertinimas. Demografija. Įmonės makroaplinka. Įmonės mikroaplinka. Konkurentai. SSGG analizė. Stiprybės. Silpnybės. Galimybės. Grėsmės. Technologinis procesas. Patalpos ir įranga. Tiekėjai ir atsargos. Organizacinė struktūra ir personalas. Finansinis planas. Investicijų poreikis bei finansavimo lėšos. Išlaidų sąmata. Planuojami paslaugų pardavimai. Planuojami paslaugų pardavimai pirmą mėnesį. Pirmų metų planuojami pardavimai. Planuojami pardavimai trečiais veiklos vykdymo metais. Atsipirkimo laikas. Išvados. Literatūros šaltiniai.


Verslo planas gali būti sudaromas potencialiems investuotojams pritraukti, gauti paskolai iš banko veiklos pradžiai, gauti valstybės rėmimo kreditą, taipogi yra galimybės gauti Europos Sąjungos paramą. Nemažiau svarbu yra sudaryti verslo planą ir sau pačiam. Tai padės įvertinti norimos veiklos potencialą, suprasti kas yra konkurentai, išanalizuoti rinką bei potencialius vartotojus, išnagrinėti makroekonominę aplinką ir sąlygas vystyti savo verslą ar kitą veiklą. Taipogi rašant verlo projektą yra nagrinėjama teisinė aplinka, kuri yra ypač svarbi. Taigi matome, kad verslo plano sudarymas, norint vystyti nuosavą veiklą, yra labia svarbus ir net būtinas.

Tinkamai sudarytas verslo projektas yra sėkmingos veiklos pradžia. Kaip jau buvo minėta ankščiau, jis padeda suprasti ko trūksta iki visiško tobulumo, išsiaiškinti visus pliusus ir minusus.

Šio darbo tikslas yra, kirpyklos su papildomomis paslaugomis „Grožio namai“, verslo plano sudarymas.

Darbo uždaviniai :

Aprašyti juridinį asmenį, kuriuo bu steigiami „Grožio namai“;

Aprašyti kirpyklos veiklos pobūdį, bei teikiamas paslaugas;

Pateikti steigimo vietą;

Išanalizuoti aplinką, tai yra konkurentus, bei potencialius klientus;

Aprašyti personalą;

Sudaryti marketingo planą;

Sudaryti finansinį planą;

Įvertinti veiklos potencialą bei galimybes;

Šio projekto tikslas yra skirtas įmonės vidaus reikmėms nustatyti. Jis bus veiklos pagrindu bei veiks kaip detali programa įmonės vadovybei bei darbuotojams. Taip pat juo yra stengiamasi išanalizuoti rinką, eančius joje konkurentus bei potencialius vartotojus, ir galimybes siekti pagrindinio įmonės verslo tikslo – pelno, bei sėkmingo veiklos vystymo.

Steigiama įmonė veiks kirpimų srityje bei teiks kaikurias grožio paslaugas, kurios bus detaliai aptartos toliau darbe.

„Grožio namai” bus nedidelė bendrovė, todėl tikėtina kad joje dirbs 6 darbuotojai. Veiklos pradžioje įmonėje dirbs 4 kvalifikuoti kirpėjai, dirbantys pagal terminuotą darbo sutartį, 1 administratorius, 1 darbuotoja kuri atliks vizažistės bei manikiūrininkė pareigas.

Steigiant UAB „Grožio namai“ yra planuojama, kad jos darbuotojos t.y : dvi kirpėjos, administratorė bei manikiūrininkė-vizažistė, bus taipogi bendrovės akcininkės. Įmonė bus stegiama iš nuosavų lėšų.

Pagrindiniai įmonės tikslai pirmiesiems ir vėlesniems darbo metams yra: teikti vartotojams juos tenkinančios kokybės paslaugas kirpimo, makiažo, masažų ir nagų priežiūrios bei dailės srityse, ir gauti maksimalų pelną iš šios veiklos. Taip pat nemažiau svarbus tikslas yra įsitvirtinti rinkoje ir tuo pačiu sukurti darbo vietas, užtikrinti darbininkams stabilų pragyvenimo šaltinį. Tokio pobūdžio verslas Jašiūnų miestelyje, suteiks galimybę jos gyventojams pasijusti gražiais, ir reikalingais, kadangi šioje vietoje nėra panašaus centro, kur būtų teikiamos šios paslaugos.

Pagrindinius iškeltus tikslus galima išskirti į smulkesnius veiklos momentų, kurie padės sėkmingai įgyvendinti užsibrėžtus tikslus:

Tenkinančios klientus darbų kokybės užtikrinimas.

Tinkamas vadovavimas personalui ir jo atranka.

Pradiniame laikotarpyje reklama sudarys nemažą ir labai svarbią dalį veiklos. Kadangi norint pritraukti klientus reikia juos informuoti apie teikiamas paslaugas.

Įvedant į rinką naujas paslaugas, arba mano atveju naują pelno siekiantį verslą marketingo planas yra svarbi dalis. Marketingo planą sudaro keturi komponentai, kurie yra jame nagrinėjami, tai yra : prekė arba paslauga, kaina, paskirstymas bei rėmimas.

Teikiant vartotojams naujas paslaugas ar prekės labai svarbu pačiam suprasti visus teikiamų paslaugų ypatumus bei jų poreikį. Puikiai numanydami ką siūlome klientui, žinosime kaip lengviau ji įtikinti bei pritraukti. Taipogi labai svarbus aspektas, tiek vartotojui tiek verslininkui yra kaina. Ji turi būti tokia, kad patenkintų abi puses, vartotojas dažniausiai nori sumokėti kaip įmanoma mažiau, o verslininkas pageidauja uždarbio. Dėl to svarbu sukurti tokią kainodarą, kad būtų patenkintos abi pusės. Sekanktis elementas tai paskirstymas, jis apima sprendimus ir veiksmus, susijusius su prekių arba paslaugų judėjimu nuo gamintojo iki vartotojo. Tai varbu, nes verslui yra svarbu kad paskirstymo kelias būtų kuo trumpesnis, kad paslaugos iškarto nuo jų „gamitojo“ pasiektų galutinį klientą. Tai padeda mažinti išlaidas, taipogi klientas jaučiasi labiau vertinamas kai prekes ar paslaugas gauna tiesiai iš jų gamintojo. Nemažiau svarbus aspektai tai – rėmimas, kitaip reklama. Mano manymu svarbiausias aspektas pradinėje verslo įvedimo į rinką stadijoje. Jei klientas nebus informuotas apie paslaugas, bus labai sunku jį pritraukti. Dar svarbiau, kad potencialus vartotojas būtų tinkamai informuotas, kad žinotų visus paslaugų ar prekių ypatumus bei privalumus.

  • Vadyba Verslo planai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 27 puslapiai (5281 žodis)
  • Universitetas
  • Vadybos verslo planai
  • Microsoft Word 75 KB
  • Kirpyklos verslo planas Grožio namai
    10 - 6 balsai (-ų)
Kirpyklos verslo planas Grožio namai. (2015 m. Spalio 06 d.). http://www.mokslobaze.lt/kirpyklos-verslo-planas-grozio-namai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 00:26