Klaidu diagnoze


Vadybos referatas. Įvadas. Klaidų diagnozės sistemų būtinybė. Bendroji klaidų diagnozės sistema. Matavimų transformacijos. Matavimų transformacijos pavyzdys. Klaidų diagnozės metodų klasifikacija. Modeliu paremti kiekybiniai metodai. Modeliu paremti kokybiniai metodai. Proceso istorija paremti metodai. Įvairių diagnozės metodų palyginimas. Paieškos metodai. Lėktuvo elevatorių kontrolės sistema. Išvados. Literatūra.


Klaidų aptikimo ir diagnozės sistema yra būtina procesų valdymo sistemose siekiant pagelbėti operatoriams valdyti procesus ir išvengti tiek smulkių sutrikimų, tiek ir rimtų katastrofų.

Remiantis pageidautinomis klaidų diagnozės sistemos charakteristikomis galima palyginti skirtingas sistemas ir atrinkti labiausiai tinkamą bei tenkinančią pagrindinius poreikius.

Nėra vieno universalaus klaidų diagnozės metodo, kuris tenkintų visas dešimt pageidautinų charakteristikų.

Pagrindinis kiekybinių klaidų diagnozės metodų trūkumas – nagrinėjamų modelių supaprastinimas iki tiesinių modelių.

Pagrindinis kokybinių klaidų diagnozės metodų trūkumas – netikrų sprendinių generavimas.

Nuolatinis veikimas yra vienas iš pagrindinių reikalavimų procesinėje pramonėje. Kadangi egzistuoja daugybė valdymo ciklų, jų be-probleminis veikimas yra griežtai būtinas siekiant minimizuoti proceso pertrūkius. Dėl šių pertrūkių gaištamas laikas ir patiriami nuostoliai, o esant rimtesniems sutrikimams galimos ir žmonių aukos. Todėl iškilo būtinybė laiku pastebėti sistemos gedimus ir diagnozavus jų priežastis imtis atitinkamų veiksmų.

Šiame darbe siekiama supažindinti su valdymo sistemų klaidų diagnoze, jos būtinybe, princinipe struktūra ir veikimo principu,

  • Vadyba Referatai
  • 2012 m.
  • 22 puslapiai (4391 žodis)
  • Universitetas
  • Vadybos referatai
  • Microsoft Word 823 KB
  • Klaidu diagnoze
    10 - 2 balsai (-ų)
Klaidu diagnoze. (2012 m. Balandžio 23 d.). http://www.mokslobaze.lt/klaidu-diagnoze.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 10:14