Klaipėdos ir Gdansko konteinerių krovos palyginimas analizė ir prognozė statistinis tyrimas


Laivybos skaidrės. Šiomis dienomis Lietuvoje jūrų transportu pervežama daugiau kaip 30% krovinių, o pasaulyje daugiau kaip 80 % visų šalių vežamų krovinių. Jį lenkia tik geležinkeliai. Šis transportas reikalauja didžiausių krovos ir mažiausių gabenimo išlaidų. Ekonomika daro didelę įtaka Lietuvos ir Lenkijos uosto krovos rodikliams. Duomenų bazė parodė,kad Gdanskas jūrų uostas lenkia Klaipėdos jūrų uostą ir Gdansko uoste konteinerių pakrovimas yra didesnis už Klaipėdos. Bendradarbiavimas su kitomis šalimis atneša naudą. Optimistinės prognozės Klaipėdos uostui žada neženklų kilimą, tuo tarpu Gdansko uostui – 2013 metais 200 tūkst. TEU kritimą ir 2016 metais – 1 mln. TEU krovą.

  • Laivyba Skaidrės
  • 2014 m.
  • 10 puslapių
  • Laivybos skaidrės
  • MS PowerPoint 420 KB
  • Klaipėdos ir Gdansko konteinerių krovos palyginimas analizė ir prognozė statistinis tyrimas
    10 - 3 balsai (-ų)
Klaipėdos ir Gdansko konteinerių krovos palyginimas analizė ir prognozė statistinis tyrimas. (2014 m. Sausio 22 d.). http://www.mokslobaze.lt/klaipedos-ir-gdansko-konteineriu-krovos-palyginimas-analize-ir-prognoze-statistinis-tyrimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 00:24