Klaipėdos uosto investicinis projektas


Ekonomikos kursinis darbas. Įvadas. Tiriamoji dalis. Lietuvos transporto politika ir jos įtaka jūrinės valstybės plėtojimui. Uostų konkurencija tarp Baltijos šalių. Klaipėdos uosto vaidmuo. Klaipėdos uosto veikla. Keleivinių ir krovininių keltų terminalo infrastruktūros įrengimas. Projekto prielaidos. Investicijos ir trumpalaikio turto finansavimas. Klaipėdos uosto teikiamos paslaugos ir pajamos. Savikaina ir sąnaudos. Planuojami veiklos rezultatai. 2014 m. finansiniai rodikliai. Plėtros rekomendacijos. Išvados. Literatūra.


Mažųjų ir pramoginių laivų žemės nuomininko pajamos, bus gaunamos iš prieplaukoje besišvartuojančių laivų. Pirmaisiais prieplaukos eksploatavimo metais klientų skaičius turėtų augti itin aukštais tempais, kurie vėliau sulėtėja. Augimui sulėtėjus, nuolatinių klientų pokyčiai turėtų būti lygūs realiam ekonomikos augimui, ir pasiekus prieplaukos užpildymo lygį, nuolat švartuojamų laivų skaičius turėtų nebekisti. Užsienio klientų augimas pradžioje būtų spartesnis nei vietinių, tačiau pasiekęs nuolatinį tempą būtų mažesnis, o per metus aptarnaujant 2500 laivų, šis skaičius turėtų nebesikeisti.

Be pagrindinės veiklos – pajamų tiesiogiai susijusių su išvykstančių keleivių, atvykstančių užsieniečių ir krovininių keltų prisišvartavimu terminale, bus teikiamos ir kitos paslaugos, tokios kaip reklaminių plotų nuoma, nuotekų ir alyvuotų vandenų išsiurbimas, iškėlimas/nuleidimas, laivų saugojimas sezono ir ne sezono metu ir kt.

Savikainai priskirtos tos išlaidos, kurios yra tiesiogiai susijusios su Įmonės vykdoma veikla. Savikaina, taip pat kaip ir pajamos, skirstoma į sąnaudas, susijusias su keleivių aptarnavimu ir kitos tipinės veiklos sąnaudas.

Terminalo nuomos kaina 2009 -2012 m. bus 35 Eur už 1 m2, o 2013 -2014 m. mokestis bus padidintas iki 41 Eur už m2. Kiekvienais metais bus atliekamas kasmetinis palaikomasis patalpų remontas. Vidutinė paros ir mėnesio kaina, tenkanti mažųjų ir pramoginių laivų žemės nuomininkui būtų: laivams iki 8 m. iki 30 m,. ir 62 Eur., laivams iki 15 m. iki 5m. – 84 Eur, ilgesniems nei 84 m. 315 Eur. Tokios kainos yra gautos iš pirminių įkainių atėmus uosto rinkliavas. Žinant, kad Lietuvoje užsienio turistai vieši vidutiniškai tris paras (Valstybinio turizmo departamento duomenimis, duomenys pateikiami tolimesnėje darbo dalyje), paros kaina yra dauginama iš trijų. Palankūs orai mažiesiems ir pramoginiams laivams trunka maždaug 5-6 mėnesius, todėl planuojama, kad nuolatiniai klientai laivus švartuos po 4 mėnesius per metus. Klaipėdos uostas turės apdrausti savo civilinę atsakomybę prieš trečiąsias šalis, numatoma draudimo įmoka 2100 Eur per metus. Reklamai numatoma skirti nuo 1 proc. iki 2 proc. nuo pajamų, susijusių su keleivių aptarnavimu.

Į Įmonės veiklos savikainą tai pat patenka ir išlaidos, susijusios su keleivių įlaipinimo – išlaipinimo galerijos naudojimu.

Pervedamos lėšos Klaipėdos uosto savivaldybei už privažiavimo kelių sutvarkymą;

  • Ekonomika Kursiniai darbai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 17 puslapių (3527 žodžiai)
  • Kolegija
  • Ekonomikos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 64 KB
  • Klaipėdos uosto investicinis projektas
    10 - 6 balsai (-ų)
Klaipėdos uosto investicinis projektas. (2015 m. Rugsėjo 15 d.). http://www.mokslobaze.lt/klaipedos-uosto-investicinis-projektas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 14:24