Klausymas bendravime


Psichologijos skaidrės.

Klausymas bendravime. Nemokėjimas klausyti – viena pagrindinių neefektyvaus bendravimo priežasčių. Klausymasis - reiškia veiksmą, kurio metu suprantame ir interpretuojame tai, ką išgirdome. Trys klasikinės gero klausymosi ypatybės. Vidinės nesiklausymo priežastys. Išorinės nesiklausymo priežastys. Netinkami klausymosi stiliai. Efektyvaus klausymosi modelis (pagal Brownell). Klausymosi komponentai. Nereflektyvus klausymasis tinkamas. Reflektyvus klausymasis. „Keturausis priėmėjas”. Efektyvaus klausymosi taisyklės. Geras klausytojas toks. Naudota literatūra.


Mums neįdomu. Laikome save aptariamos temos specialistais. Mąstome apie savo problemas. Esame pavargę. Nenorime klausyti kitų kritiškų minčių apie save. Turime neigiamą nuostatą kalbančiojo atžvilgiu, kuri trukdo susikaupti. Tiesiog nemoka klausytis.

Pašnekovas kalba per tyliai. Trukdo telefono skambučiai. Neatitikimas tarp kalbėjimo greičio ir klausančiojo protinės veiklos. Trukdo transporto triukšmas. Pašnekovo išvaizda, manieros. Bloga akustika.

Klausytojas – veidrodis. Svarstantis. Užjaučiantis. Emocingas. Analizuojantis. Neadekvatus. Grubus.

Jei klausytojas aukštesnio statuso. Kai pašnekovas išgyvena gilius jausmus.

  • Psichologija Skaidrės
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 17 puslapių (238 žodžiai)
  • Kolegija
  • Psichologijos skaidrės
  • MS PowerPoint 2218 KB
  • Klausymas bendravime
    10 - 7 balsai (-ų)
Klausymas bendravime. (2016 m. Gegužės 31 d.). http://www.mokslobaze.lt/klausymas-bendravime.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 12:59