Klausymasis


Psichologijos referatas. Klausymosi gebėjimai. Įvadas. Klausymasis. Sąvokos girdėjimas ir klausymasis. Klausymosi stiliai ir klausymosi lygiai. Aktyvus klausymas. Reflektyvus klausymasis. Statuso ir lyties įtaka klausymuisi. Kodėl gi mes nesiklausome? Kaip reikia klausyti. Kas pagerina klausymąsi. Išvados. Naudota literatūra.


Šio referato tikslas sužinoti kas yra klausymasis. Aptarti jo svarbą bendravimo procese. Atskirti sąvokas „klausytis“ ir „girdėti“. Išsiaiškinti “aktyvus klausymasis” sąvokos reikšmę.

Apžvelgsiu skirtingus klausymosi stilius, lygius, priežastys įtakojančias nesiklausimą. Aptarsiu, kaip įmanoma pagerinti savo klausymosi įpročius .

Klausymasį nagrinėja bendravimo psichologija. Bendravimas – tai dviejų ar daugiau žmonių tikslingas dalijimasis informacija, naudojantis įvairiais informacijos perdavimo būdais. M. Burcley-Allen (1997) teigimu, daugiausiai laiko bendravimo procese užima klausymasis. Įvairiems komunikacijos aspektams skiriamas laikas procentais pateikiamas diagramoje. Nustatyta, kad bendraujant net 40 proc. laiko tenka būtent klausymuisi , kita veikla tai (rašymas- 9%, skaitymas-16% , kalbėjimas-35% ) . Tačiau ar tikrai mes skiriame 40 proc. savo bendravimo laiko efektyviai klausymuisi?

Klausymasis. (2013 m. Lapkričio 11 d.). http://www.mokslobaze.lt/klausymasis.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 16:38