Klausytojų dėmesio valdymas


Psichologijos skaidrės. Klausytojų dėmesio valdymas. Niekas taip nemiela bendraujant su žmonėmis, kaip dėmesys Onorė de Balzakas. Viešoji kalba. Monologas tam tikra tema Balso skambesys. Klausytojų dėmesio valdymui svarbu. Oratoriaus kūno kalba Savito stiliaus naudojimas Klausytojų poreikių supratimas. Kūno kalba. Akių kontaktas su klausytojais Ištiesus ranką delnu į viršų. Savitas stilius. Kai nekalbama “šabloniškai”. Auditorijos poreikių supratimas. Turite suprasti ko. Faktai. Norint pasakyti puikią. Gero oratoriaus bruožai. Natūralus kalbėjimas “Žmogiškesnių” frazių naudojimas Sugebėjimas pasakoti, neberiant žodžių iš atminties. Faktas. Visi geriausi pasaulio. Stenkitės. Kuo mažiau skaityti iš skaidrių Raiškiai kalbėti Atsipalaiduoti (tik ne per daug. Šypsenos galia. Nuoširdi šypsena ne tik pagerina Jūsų paties nuotaiką. Šaltinių sąrašas.


Monologas tam tikra tema Balso skambesys, akys ir kalbančiojo stovėsena bei išraiška yra ne mažiau iškalbinga nei pasirinkta kalba.

Akių kontaktas su klausytojais Ištiesus ranką delnu į viršų, yra atveriama erdvė tarp oratoriaus ir klausytojų Pasitikėjimas savimi Balso reguliavimas.

Kai nekalbama “šabloniškai” sulaukiama didesnio auditorijos dėmesio Kiekvienas turime savybių kurios sudomintų klausytoją Būkite savimi.

Turite suprasti ko auditorija tikisi iš Jūsų Stebėkite klausytojų kūno kalbą Pagal klausytojų kūno ženklus sąmoningai valdykite situacija Atsakymai į klausimus.

Norint pasakyti puikią kalbą, pranešėjui svarbiausia – patenktinti auditorijos lūkesčius.

Klausytojų dėmesio valdymas. (2015 m. Sausio 20 d.). http://www.mokslobaze.lt/klausytoju-demesio-valdymas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 20:28