Klientų aptarnavimas, jų poreikių nustatymas ir klientų pelningumo analizė


Vadybos skaidrės.

Klientų aptarnavimas, jų poreikių nustatymas ir klientų pelningumo analizė. Įstatymo paskirtis, taikymas ir tikslai. Pašto veiklą reguliuojančios institucijos. Ryšių reguliavimo tarnyba. Ryšių reguliavimo tarnybos pareigūnai. Teisė teikti pašto ir pasiuntinių paslaugas. Pašto ir pasiuntinių paslaugų teikimas. Taip pat pašto paslaugų teikimas privalo. Universalios pašto paslaugos. Pašto siuntų slaptumas ir duomenų apsauga. Ginčų sprendimas. Pašto ir pasiuntinių paslaugų teikėjų atsakomybė ir žalos atlyginimas. Jeigu dėl teikėjo kaltės dingsta ar buvo sugadinta siunta. Ekonominių sankcijų nustatymas. Ekonominių sankcijų vykdymas.


Prieš pradedant teikti pašto ar pasiuntinių paslaugas, Ryšių reguliavimo tarnybai reikia pateikti:1) Ryšių reguliavimo tarnybos nustatytos formos pranešimą apie pašto ar pasiuntinių paslaugas. 2) Juridinio asmens teisėtą įsisteigimą patvirtinančių kopijas,jei pranešimą teikia juridinis asmuo. Pašto ar pasiuntinių paslaugų teikėjas išbraukiamas, jeigu jis: 1) Pateikią pranešimą apie pašto ar pasiuntinių paslaugų teikimo pabaigą. 2) Miršta arba yra likviduotas.3) Yra pripažintas bankrutavusiu. 4) Vienus metus neteikė Ryšių reguliavimo tarnybai ataskaitų del pasiuntinių paslaugų arba negalima surasti jo buveinėje,nurodytoje asmenų registre.

Privalo: 1) Pasitvirtinti pašto ar pasiuntinių paslaugų teikimo taisykles 2) Užtikrinti susirašinėjimo slaptumą. 3) Ant pašto siuntos nurodyti arba pridėti pašto arba pasiuntinių paslaugų teikėją,buveine arba gyvenamosios vietos adresą. 4) Teikti Ryšių reguliavimo tarnybai ataskaitas dėl suteiktų pašto ar pasiuntinių paslaugų 5) Aptarnaujamoje teritorijoje įrengti pašto paslaugų teikimo vietas. 6) Pašto siuntų surinkimo vietoje pašto siuntą pažymėti spaudu „Pašto paslaugos“ 7) Pašto siuntas idėti i gaunamųjų laiškų dėžutes, o jei to padaryti negalima - apie tai pranešti gavėjui.

Pašto ir pasiuntinių paslaugų teikėjų atsakomybė ir žalos atlyginimas.

Siuntėjas dėl žalos atlyginimo,dingusią siunta ar apgadinimo,pretenziją gali pareikšti pašto paslaugų teikėjui per 6mėnesius nuo pašto siuntos išsiuntimo dienos. Pretenzijos,pareikštos pasibaigus šiam terminui,nenagrinėjamos. Žala dėl prarastų,sugadintų pašto siuntų (nuo gavimo iki iteikimo dienos) atlyginama vadovaujantis šiuo įstatymu Pasauline pašto konvencija.

  • Vadyba Skaidrės
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 15 puslapių (1143 žodžiai)
  • Vadybos skaidrės
  • MS PowerPoint 135 KB
  • Klientų aptarnavimas, jų poreikių nustatymas ir klientų pelningumo analizė
    10 - 7 balsai (-ų)
Klientų aptarnavimas, jų poreikių nustatymas ir klientų pelningumo analizė. (2016 m. Vasario 29 d.). http://www.mokslobaze.lt/klientu-aptarnavimas-ju-poreikiu-nustatymas-ir-klientu-pelningumo-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 00:32