Klientų aptarnavimas SEB bankas


Ab seb banko paslaugų teikimo proceso analizė. Klientu aptarnavimas referatas. Vilniaus bankas ir jo teikiamos paslaugos. Vilniaus bankas. Referatas vilniaus viesasis transportas. Diplominis klientu aptarnavimas. Vilnaus banko klientu aptranavimas.

Vadybos referatas. AB „SEB bankas“ klientų aptarnavimas. Turinys. Įvadas. Įmonės paslaugų apžvalga. Įmonės įkūrimas, statusas, veiklos pobūdis, vystymasis. Banko teikiamos paslaugos. Pagrindiniai vartotojai. Vilniaus banko konkurentai. Vb valdymo bei organizacinė struktūra. Paslaugos teikimo technologija. Mokėjimo kortelių operacijos. Naudojami įrenginiai, prietaisai. Paslaugos teikimo proceso technologinė schema. Išvados. Naudoti šaltiniai.


Šiuolaikinėje paslaugų sferoje svarbu ne tik pateikti paslaugą, bet ir kuo kokybiškiau ją atlikti. Kartą nusivylęs klientas gali nebegrįžti atgal į tą pačią įmonę. Taigi įmonei, norint pritraukti kuo didesnį srautą klientų, reikia teikti tik pačios aukščiausios kokybės paslaugas bei ieškoti metodų, kurie padėtų organizuoti ir planuoti verslą. Kintanti ekonominė situacija lemia senų organizacijų, siekiančių adaptuotis (mano nagrinėjamas AB SEB bankas), struktūrinius pokyčius, bei naujų, šiuolaikiškų organizacijų atsiradimą. Šiuolaikinės organizacijos modelis suprantamas kaip dinamiškas, lankstus ir naudojantis efektyvias informacines sistemas mechanizmas. Senos įmonės kaip tik šito ir siekia nenorėdamos iškristi iš rinkos ir, netgi atvirkščiai, trokšdamos savo padėtį rinkoje išlaikyti bei sustiprinti. Laiko, o tiksliau, verslo planavimas tampa priemone, leidžiančia integruoti materialius, žmogiškuosius, technologinius, organizacinius, kultūrinius veiksmus, kūrybinius procesus, inovacijas. , bei panaudoti jų visumą organizavimo efektyvumui didinti ir tuo įtvirtinti strategines pozicijas rinkoje.

Ab SEB bankas teikia visas bankininkystės paslaugas ir pagrindinį dėmesį skiria ilgalaikiams ryšiams su klientais. Šių tikslų siekia gerindamas privačių bei verslo klientų aptarnavimo kokybę, modernizuodamas naudojamą bei diegdamas naujas technologijas. Tačiau daugiausia naudos paslaugų teikimo sferoje, bankas sulauks investuodamas į savo darbuotojus, kurie atsako už tų paslaugų kokybiškumą.

SEB banko filialų Lietuvoje yra trylikoje miestų, kiekviename iš jų netgi po kelis ar keliolika. Šiuose filialuose bei kituose banko padaliniuose ir, apskritai, visame vilniaus banke, kiekvienas darbuotojas turi tam tikras pareigas, už kurias jis atsakingas. Tačiau šioje paslaugų sferoje gan svarbi technologijos reikšmė, be kuorios neįmanoma nei viena bankinė operacija. Pagrindinė naudojama technika yra kompiuterinė technika (kompiuteriai, kopijavimo aparatai, spausdintuvai ir kt. ) (duomenims suvesti, bankinėms operacijoms atlikti, informacijos kaupimo priemonė), faksai, telefono (stacionarūs, mobilūs) bei kasos aparatai, pinigų skaičiavimo mašinos, bankomatai, seifai.

  • Vadyba Referatai
  • 2010 m.
  • 21 puslapis (5319 žodžių)
  • Universitetas
  • Vadybos referatai
  • Microsoft Word 77 KB
  • Klientų aptarnavimas SEB bankas
    10 - 1 balsai (-ų)
Klientų aptarnavimas SEB bankas. (2010 m. Kovo 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/klientu-aptarnavimas-seb-bankas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 05:58