Klientų aptarnavimas


Klientu aptarnavimas referatas. Klientų aptarnavimo organizavimas. Klientu aptarnavimo standartai ir programos referatas. Gyvybinis kliento ciklas. Klientai referatas. Referatas apie klientus. Klientu aptarnavimas referato ivadas. Klientu aptarnavimo kokybes tyrimas. Klientų pasitenkinimas aptarnavimu baigiamasis darbas. Skrajute kokybinis tyrimas.

Vadybos referatas. Įvadas. Lojalumo kūrimas ir palaikymas. Empiriniai kliento lojalumo tyrimai. „lojalių” pirkėjų ir klientų svarba. Kliento lojalumo matavimas. Lojalių klientų išlaikymo programos kūrimo etapai. Lojalumo laiptai. Klientas visam gyvenimui. Klientas – visko centras. Kaip įsigyti klientą. Kaip išlaikyti klientą. Gyvybinis kliento ciklas. Kliento vaidmuo. Partnerių skatinimas. Sąveikos mechanizmas rinkos kontekste. Pasitikėjimas. Santykių sąlygojami aktyvai ir įsipareigojimai. Išvados. Literatūros sąrašas.

  • Vadyba Referatai
  • 2011 m.
  • 23 puslapiai (6476 žodžiai)
  • Vadybos referatai
  • Microsoft Word 45 KB
  • Klientų aptarnavimas
    10 - 1 balsai (-ų)
Klientų aptarnavimas. (2011 m. Birželio 22 d.). http://www.mokslobaze.lt/klientu-aptarnavimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 00:32