Klientų aptarnavimo įgūdžiai


Sociologijos projektas. Įvadas. Tirymo problema. Tyrimo aktualumas. Tyrimo uždaviniai. Hipotezė. Rezultatų naujumas. Darbo struktūra. Įmonės išorinė aplinka. Įmonės vidinė aplinka. Klientų aptarnavimo kultūros formavimas ir valdymas. Organizacijos kultūros įtaka klientų aptarnavimo kultūros formavimui. Organizacijos kultūros esmė, funkcijos ir tipai. SSGG analizė. Aptarnavimo kultūra ir jos elementai. Aptarnavimo kokybė kaip proceso ir aptarnavimo sąlygų visuma. Uab „čilijos“ personalo įgūdžių analizė klientų aptarnavimo srityje. Įmonės charakteristika. Tyrimo metodologija ir organizavimas. Išvados. Literatūra.

  • Sociologija Projektai
  • 2014 m.
  • 15 puslapių (2606 žodžiai)
  • Kolegija
  • Sociologijos projektai
  • Microsoft Word 202 KB
  • Klientų aptarnavimo įgūdžiai
    10 - 2 balsai (-ų)
Klientų aptarnavimo įgūdžiai. (2014 m. Sausio 20 d.). http://www.mokslobaze.lt/klientu-aptarnavimo-igudziai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 08:00