Klientų aptarnavimo kokybės sprendimai Omnitel


Omnitel logistika. Uab "omnitel" duomenų analizė.

Marketingo referatas. Įvadas. Situacijos analizė ir problemos identifikavimas. UAB „Omnitel“ bendrovė. UAB „Omnitel“ mikroaplinkos ir makroaplinkos analizė. „Omnitel“ marketingo komplekso sudarymas. Tyrimų dizainas. Kokybinio tyrimo problema, tikslas, uždaviniai ir hipotezės. Kiekybinio tyrimo problema, tikslas, uždaviniai ir hipotezės. Kokybinio tyrimo duomenų rinkimo metodas. Kiekybinio tyrimo tipas ir duomenų rinkimo metodas. Kokybinio tyrimo instrumentas. Kiekybinio tyrimo instrumentas. Kiekybinio tyrimo imties dydis ir respondentų atrankos procedūra. Duomenų rinkimas bei apdorojimas. Apklausos anketos duomenų analizavimas ir interpretavimas. Išvados ir rekomendacijos. Literatūra. Priedai.


Klientai mato ir vertina tai, su kuo jie patys tiesiogiai susiduria. Viso to rezultatas, tai pasitenkinimas arba nepasitenkinimas.

Darbo objektas: UAB „Omnitel“ salono aptarnavimo kokybė.

Darbo tikslas: Pasirinkti tyrimo tematiką, remiantis marketingo tyrimo proceso etapais, parengti kokybinio ir kiekybinio tyrimų dizainus ir atlikti vieną iš šių tyrimų pasirinktoje įmonėje ar rinkoje.

Darbo uždaviniai: Užsibrėžtam darbo tikslui pasiekti buvo iškelti žemiau pateikti uždaviniai.

•Pateikti situacijos analize ir identifikuoti problemą;

•Pateikti kokybinio ir kiekybinio tyrimo dizainą. Taip pat tyrimo dizaino tikslus, uždavinius, hipotezes, duomenų rinkimo metodus ir tyrimo instrumentus;

•Pagrįsti imties dydžio pasirinkimą ir respondentų atrankos procedūra;

•Atlikti surinktų duomenų apdorojimą;

•Pateikti duomenų analizę ir analizės interpretacija.

  • Marketingas Referatai
  • 2013 m.
  • 34 puslapiai (6035 žodžiai)
  • Universitetas
  • Marketingo referatai
  • Microsoft Word 99 KB
  • Klientų aptarnavimo kokybės sprendimai Omnitel
    10 - 2 balsai (-ų)
Klientų aptarnavimo kokybės sprendimai Omnitel. (2013 m. Spalio 25 d.). http://www.mokslobaze.lt/klientu-aptarnavimo-kokybes-sprendimai-omnitel.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 10:03