Klientų aptarnavimo logistika


Logistikos referatas. Įvadas. Klienų aptarnavimas. Klientų aptarnavimo svarba. Klientų logistinio aptrnavimo poreikių nustatymas. Klientų aptarnavimo įvertinimo rodikliai ir standartų tobulinimas. Svarbiausių dalykų bendraujant su klientais. Ko tikisi klientai. Išvados.


Svarbu žinoti, kad nėra dviejų klientų, kurie keltų tokius pačius reikalavimus aptarnavimui. Klientus galima suskirstyti į segmentus. Toks grupavimas gali būti atliktas pagal skirtingus aptarnavimo standartus. Dažna rinkodaros klaida nesugebėjimas suprasti, kad klientai ne visada tokią pat rikšmę skiria prkės savybėms kaip pardavėjai.

Šio pirmo žingsnio, įvertinant klientų aptarnavimą, reikšmė yra ta, kad svarbius ir reikšmingus klientų aptarnavimo kriterijus nustato patys klientai. Jei šie kriterijai apibrėžti.

  • Logistika Referatai
  • 2015 m.
  • 10 puslapių (1159 žodžiai)
  • Kolegija
  • Logistikos referatai
  • Microsoft Word 25 KB
  • Klientų aptarnavimo logistika
    10 - 4 balsai (-ų)
Klientų aptarnavimo logistika. (2015 m. Kovo 25 d.). http://www.mokslobaze.lt/klientu-aptarnavimo-logistika.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 14:42