Klientų aptarnavimo problemos ir jų šalinimo kryptys


Logistikos analizė.

Įvadas. Klientų aptarnavimo svarba. Klientų aptarnavimo standartas. Klientų logistinio aptarnavimo poreikių nustatymas. Klientų aptarnavimo problemos. Klientų aptarnavimo gerinimas. Išvados. Literatūros sąrašas.


Darbo tikslas – išanalizuoti klientų aptarnavimo kokybės tobulinimo galimybes.

• Norėdama užtikrinti kokybišką ir visapusišką klientų aptarnavimą, įmonė turi atsižvelgti į klientų poreikius, norus ir lūkesčius nuo pat paslaugos kūrimo koncepcijos sukūrimo iki pateikimo ir aptarnavimo po pardavimo.

Reikalingam aptarnavimo lygiui užtikrinti būtina parengti aptarnavimo lygio įvertinimo sistemą. Klientų aptarnavimo lygis gali būti įvertinamas kiekybiniais ir kokybiniais rodikliais.

Didesnė tikimybė, kad norima prekė yra sandėlyje;

  • Logistika Analizės
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 10 puslapių (1420 žodžių)
  • Kolegija
  • Logistikos analizės
  • Microsoft Word 35 KB
  • Klientų aptarnavimo problemos ir jų šalinimo kryptys
    10 - 5 balsai (-ų)
Klientų aptarnavimo problemos ir jų šalinimo kryptys. (2016 m. Kovo 17 d.). http://www.mokslobaze.lt/klientu-aptarnavimo-problemos-ir-ju-salinimo-kryptys.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 10:07