Klientų aptarnavimo standartai ir vaidmuo logistikoje


Logistikos namų darbas. Klientų aptarnavimo standartai ir vaidmuo logistikoje. Literatūros sąrašas.


Šių dienų konkurencingoje ir neramioje aplinkoje neužtenka vien tik pasiūlyti produktą, atitinkantį kliento lūkesčius. Lygiai taip pat svarbus yra ir to produkto pristatymo būdas, susijęs su klientų aptarnavimu. Yra manoma, kad vienas iš pagrindinių logistinių veiklų tikslų yra aukšto lygio klientų aptarnavimas. Efektyvus logistinis klientų aptarnavimas tampa vienu iš svarbiausių veiksnių, kadangi vartojimo rinkoje didėja klientų keliami reikalavimai bei aptarnavimo taisyklės. Nenutrūkstamas klientų aptarnavimo logistikoje svarbos augimas yra nulemtas tokių faktorių kaip: pasikeitimai rinkoje ir aukštos kokybės paslaugų poreikis, būtinumas turėti aukštus našumo lygius ir skirtumas tarp suteiktos paslaugos lygio bei kliento lauktos paslaugos (2).

Yra siūloma logistikos paslaugų kokybę vertinti remiantis nustatytais rodikliais arba standartais: užsakymo įvykdymo laikas, reguliarumas, patikimumas, užbaigtumas, lankstumas, teisingumas, krovinio pažeidimai bei produktyvumas. Išvardinti standartai apima įvairius paslaugų kokybės valdymo veiksnius logistiniu aspektu. Kiekviename iš jų galima išskirti kompetencijos ir operatyvumo požymius. Kitaip sakant, tai įmonės įgyta patirtis, įgūdžiai bei žinios, reikalingos parduodant siūlomas paslaugas ir taip užtikrinant paslaugų kokybiškumą bei aukštą klientų logistinį aptarnavimą. Kiti indikatoriai, tokie kaip užsakymo įvykdymo laikas, reguliarumas bei patikimumas apibrėžia laiko reikšmę (garantuotą užsakymo pateikimą numatytu laiku), lankstumas - gebėjimą suvokti ir prisitaikyti prie kintančių vartotojų poreikių, dar kiti – procentinį santykį arba nurodo kiekybiškumą (produktyvumas), t.y. kiekybiškai apibūdina logistikos veiksnių panaudojimo reikšmę laiko ir vietos atžvilgiu.

Produktas apibūdinamas materialiomis daikto savybėmis - sudėtimi, įvairiomis jo fizinėmis ypatybėmis, naudojimo paprastumu, stiliumi, kokybe ir t.

  • Logistika Namų darbai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 6 puslapiai (1428 žodžiai)
  • Universitetas
  • Logistikos namų darbai
  • Microsoft Word 43 KB
  • Klientų aptarnavimo standartai ir vaidmuo logistikoje
    10 - 3 balsai (-ų)
Klientų aptarnavimo standartai ir vaidmuo logistikoje. (2015 m. Rugsėjo 22 d.). http://www.mokslobaze.lt/klientu-aptarnavimo-standartai-ir-vaidmuo-logistikoje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 16:23