Klientų aptarnavimo tobulinimas


Vadybos diplominis darbas. Įvadas. Klientų aptarnavimas teoriniu aspektu. Klientų aptarnavimas. Klientų logistinio aptarnavimo poreikio nustatymas. Klientų aptarnavimo išlaidos. Klientų aptarnavimo rodikliai. Klientų aptarnavimo tobulinimo kryptys. Įmonės klientų aptarnavimo tobulinimas. Įmonės pristatymas. Įmonės klientų analizė. Įmonės klientų apklausos analizė. Įmonės darbuotojų apklausos analizė. Įmonės klientų aptarnavimo tobulinimo priemonės. Išvados ir siūlymai. Santrauka užsienio kalba. Literatūra.


Temos aktualumas. Viena iš šiuolaikinės paslaugų įmonės sėkmingos veiklos prielaidų yra kokybiškų paslaugų, atitinkančių vartotojų lūkesčius ir teikiamą naudą, pateikimas bei nuolatinis jų tobulinimas.

Šiame transporto bei techninės pažangos amžiuje į rinką ateina vis daugiau transporto paslaugas teikiančių įmonių, todėl klientams nuolat didėja pasiūla renkantis perkrautymo bei transportavimo paslaugas. Šiomis dienomis, kai konkuruojančių įmonių pasiūlymai vis mažiau skiriasi kaina ir panašėja teikiamomis naudomis, aukšta klientų aptarnavimo kokybė tampa vis svarbesnė. Konkurenciją tarp įmonių aštrina ir nuolat gerėjanti teikiamų paslaugų kokybė bei vartotojų poreikių kaita – vis didesnis dėmesys skiriamas ne tik paslaugos kainai, bet ir paslaugų kokybei.

Darbo problema. Įmonės mažėjantis klientų skaičius.

Darbo tikslas. Įmonės klientų ir darbuotojų tyrimas, siekiant padidinti mažėjantį klientų skaičių.

Darbo objektas. Įmonės klientai.

Darbo uždaviniai.

•Atlikti mokslinės literatūros palyginamąją analizę.

•Atlikti tyrimą.

•Atlikti tyrimo duomenų analizę.

•Pasiūlyti klientų aptarnavimo tobulinimo priemones.

•Pateikti darbo išvadas ir rekomendacijas.

Tyrimo metodai.

•Mokslinės literatūros analizė;

•Pirminių ir antrinių duomenų analizė;

•Apklausa.

•Stebėjimas.

Klientų aptarnavimo tobulinimas. (2013 m. Gruodžio 13 d.). http://www.mokslobaze.lt/klientu-aptarnavimo-tobulinimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 08:16